Inne
: Brak usterek - albo mi się trafił taki egzemplarz, albo to naprawdę jest super samochód.
4,0
Całokształt
zaznaczyłem dobrze - bo chciałbym żeby na haku można było z 3500kg holować, co prawda już coś koło tego holowałem na krótkim odcinku , ale widać że to auto nie do takich obciążeń, hamulce się grzeją - długa droga hamowania, ale silnik daje radę.
Wrażenia
3,0
Silnik
głośny, bardzo ekonomiczny - przyczepa 3 tony na haku ( wiem homologacje misiek ma tylko na 2800kg) a w trasie jadąc około 100km pali około 12 litrów, bez przyczepy jadąc do 160km/h pali około 10.5litra silnik ma niestety tylko 136koni, marzę o tym mocniejszym co ma 167 koni i będę chciał go tuningować na 198 koni.( obiecuję ze jak go zdobędę to opiszę wrażenia z jazdy).
4,0
Skrzynia biegów
0d 3 biegu jest dopiero elastyczny, na pierwszych dwóch jak się przyciśnie to szarpie - ale w końcu to nie jest wyścigówka tylko wół roboczy. u mnie robi za holownik wytrzymał 175 tys. bez napraw więc jestem zadowolony
4,0
Układ jezdny
jedzie się jak po torach, w zimę trzeba uważać jak się jedzie tylko z napędem na tył a paka jest pusta to może nas rzucać - ale kontrola trakcji zaraz nas wyprowadzi z poślizgu:-). a i do tej pory nierobione zawieszenie. samochód w sam raz na polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką, nie trzeba jak jak to w audi kręcić gałką 120 razy zanim się ustawi na wiewy, porostu prosty bezawaryjny samochód bez zbędnych bajerów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na diesla działa wspaniale, choć w zimę trochę czasu potrzebuje żeby się nagrzać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca wystarczająco dużo, na pewno nie jest to chevrolet avalanch, ale w trasie nie męczymy się 1000km nie odczuje się, wspaniałe zawieszenia po prostu się płynie po naszych polskich dziurawych drogach:-).
4,0
Wyciszenie
silnik słychać w kabinie, ale jak radio włączymy jest już ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na auto co waży 2000 tony, ma koła 17 terenowe opony, to 10 litrów w trasie, a 12 w warszawie w korkach - uważam że to jest dobry wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
auto można kupić z Niemiec roczne w najlepszej wersji za niecałe 65 000pln więc uważam że cenna jest rewelacyjna albo nowe w salonie za około 100000 netto ale możemy za to vat z paliwa odejmować. auto jak na razie nie psuło się oleje i filtry oraz klocki hamulcowe sam wymieniam, cenna filtru powietrza
200pln - uważam że to trochę za dużo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ja na razie po za codzienną eksploatacją jeszcze nic w nim nie robiłem mam zamiar nakręcić 200000km sprzedać go i kupić drugiego tylko z mocniejszym silnikiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 160KM 118kW
[l/100km]