Najważniejsze, że zawsze dojeżdżam autem do celu, ale drobnych awarii nie brakuje, a do serwisu blisko nie mam.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik elastyczny, ekonomiczny, ale dość głośny. Posiada duży moment obrotowy i trzeba się przyzwyczaić do nerwowego zachowania tyłu przy napędzie na tylną oś.
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, nie sprawia najmniejszych problemów.
3,0
Układ jezdny
Jak na Pick-upa jest super. Stabilny, bezpieczny, nie buja za bardzo.
Komfort
3,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
3,0
Ergonomia
Brak ruchomych uchwytów do mocowania ładunków na pace, beznadziejny podłokietnik dla kierowcy. Fotela nie da się rozsądnie ustawić względem pedałów i kierownicy. Cała reszta działa, nic nie odpada, nie zostaje w ręce i jest tam, gdzie być powinna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa wydajnie i nie sprawia problemów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Byłoby doskonale gdyby nie kiepskie fotele i mało miejsca dla kierowcy.
3,0
Wyciszenie
Jak na pick-upa w normie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w okolicach 10 litrów na 100 km jest w porządku, pozostałe koszty również jak na terenówkę.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie jest okazyjna, ale trzeba pamiętać, że to duże auto za całkiem rozsądne pieniądze. Pełnoprawną terenówkę trudno za tą kasę kupić i jeszcze można VAT odliczyć.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylne zawieszenie wymagało poprawy kilka razy, lubi skrzypieć. Z rolety fabrycznej schodzi lakier, śruby mocujące progi rdzewieją, mocowanie fotela kierowcy straciło sztywność (ważę ok. 70 kg). Dwukrotnie spadały również przewody od turbosprężarki. Więcej niedociągnięć brak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nie zawiodło i zawsze dowozi do celu, ale uszkodzeniu uległa sprężarka od klimatyzacji i kolumna układu kierowniczego. Jak na w/w przebieg to za dużo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 160KM 118kW
[l/100km]