Przeniesienie napędu
: jest to bardzo dobry układ napędowy sprawdzający się w każdych warunkach terenowych, jeśli umie ktoś z tego rozsądnie i z pomysłem skorzystać.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę głośny przy dużych obrotach ale to normalne przy silnikach diesel. ale o wiele leprze przyspieszenie niż poprzednia wersja.Także na duży plus ten silniczek
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 i to jedyny mankament
5,0
Układ jezdny
Jest to auto typowo w teren więc układ jak na warunki terenowe jak dla moich potrzeb jest bardzo dobry
Komfort
4,0
Widoczność
o wiele lepsza widoczność niż w inny samochodach z tego segmentu
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie komfort jazdy jest bardzo dobry i mam dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2,5 HP DOHC to spalanie nie jest duże. A gdy ktoś się decyduje na zakup takiej terenówki do firmy to musi się też liczyć z kosztami eksploatacji takiego pojazdu, jak nie spali trochę paliwa to i nie pojedzie, proste :) ja jestem z tego spalania zadowolony. \"poprzednik\" palił śr. 1-1,5 litra więcej przy takim samym stylu jazdy. Koszt wymiany oleju i filtru paliwa rzędu 150-200 zł więc nie jest to jakaś duża suma.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
[l/100km]