Po ochłonięciu z wrażeń jestem zadowolony auto do wszystkiego w niedzielę zapakowałem żonę i trójkę dzieci, miejsca jest dość na wszystko,wyprawa udana.
Auto to jest jako trzecie w naszej rodzinie i będzie służyło do wyjazdów na ryby, grzyby, będzie również niezastąpione w zimie.Do miejskiej jazdy trochę duże ale za to bezpieczne i ekonomiczne.Żona też przeszła jazdę próbną i stwierdziła że da się tym jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pierwsze tysiąc przejechałem delikatnie,teraz wymienię olej na syntetyk z normą 507 podobno jest najlepszy do tego silnika i go wyciszy w znacznym stopniu. Wrażenia pozytywne.
5,0
Skrzynia biegów
Mistrzostwo świata biegi przełączają się lekko bez użycia siły jak w Grand Vitarze
5,0
Układ jezdny
Przeżył autostradę pole orne itp jest ok
Komfort
4,0
Widoczność
Czujnik cofania obowiązkowy
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
jest głośno ale to pikup
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie zaskakuje jak na tak duże auto 7,5l na 100 na trasie przy prędkości 90km jak dla mnie super.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogie auto jak na pikapa,ale tanie jak się porówna z konkurencją.Wolał bym Toyotę ale musiałbym dołożyć 1/3 ceny a to przekracza mój budżet.Więc Mitsubishi jest kompromisem między ceną a jakością- najlepszy wybór pikapa na rynku 2013.Napęd super selekt przesadził sprawę,a po tragicznej jeździe ISUZU którą porównuje z jazdą Żukiem biegłem po Mitsubishi żeby nie zabrakło bo została ostatnia promocyjna sztuka z rocznika 2011 w kolorze srebrnym w wersji Dakar.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
[l/100km]