Głośnoś samochodu nie do zaakceptowania w żadnej formie.Przy ostrym zjeździe na pierwszym biegu z reduktoem w terenie przyśpiesza niebezpieczne.
Brak szóstego biegu. Pszyśpieszenie gorsze od Pathfindera poprzedniej generacji który ma 170KM czyli mniej i jest cięższy o 350kg. (Super selekt za to rewelacja.)
Wrażenia
3,0
Silnik
Trzask rombie głońy powyżej 100km/h na autostradzie nie da się jechać w żadnym wypadku nie nadaje się jako samochód rodzinny producent powinien dodawać zatyczki do uszu.
3,0
Skrzynia biegów
Brak szóstego biegu w terenie reduktor ma za małe przełorzenie 1:1,9 a powinien mieć co najmniej 1:3
to znaczy że przy ostrym zjeździe w terenie na pierwszym biegu z reduktorem przyśpiesza i trzeba dochamowywać chamulcem.
4,0
Układ jezdny
Przyzwoity jak na ten typ konstrukcji.
Komfort
3,0
Widoczność
Brak ze strony producenta zabudowy tylniej z wycieraczką . duże lusterka ok.
4,0
Ergonomia
Przyzwoita aczkolwiek komputer spalania pokazuje bzdury.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre rozwiązanie i działanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wystarczające.
1,0
Wyciszenie
Makabra producent powinien dać zatyczki do uszu.
do 100km/h przeciętnie powyżej tragedia.Dołożyli 40KM i zapomnieli że tym trzeba jeździć. Najgłośniejszy samochód który kiedykolwiek jeździłem.Jest to szósta terenówka.
Pomijam ilość samochodów osobowych którymi jeździłem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standard może troszkę mniej od konkurenji w swoim segmencie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jeżdrzę od 16lat samochodami terenowymi
Prawie terenówka za astronomiczną cenę z dwoma bardzo dużymi mankamentami które producent powinien jak najszybciej wyprostować dopiero wtedy bedę mógł dawać oceny dobre i doskonałe te wady niweczą cały wysiłek producenta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mało kilometrów przejechałem tym samochodem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mało kilometrów przejechałem tym samochodem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
[l/100km]