Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

leo, 13 lat temu
Silnik 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dobre przyspieszenie przy rozsądnym spalaniu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : lakier!
4,0
Całokształt
Auto dobre. Porównywałem wszystkie dostępne pick-upy i patrząc na możliwości, spalanie, ładowność nie ma sobie równych. Navara być może jest trochę ładniejsza, natomiast możliwościami nie podskakuje do L200.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dobry - jak na pick\'upa oczywiście. Pracuje w miarę cicho. Przyjemny odgłos nie przeszkadza w dłuższej jeździe. W mojej wersji (178KM) autko zbiera się całkiem nieźle już od samego dołu. Gorzej jest przy górnej granicy, ale zaznaczam ponownie - to nie jest auto wyścigowe.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje b. dobrze. W mojej wersji jest Super Select i zdecydowanie polecam ją wszystkim. Można jeździć praktycznie z dowolną prędkością 4x4, załączać w trakcie normalnej jazdy jak tylko robi się ślisko pod kołami. W tym auto bije na głowę wszystkie Navary, Hiluxy, itd. Biegi wchodzą dosyć lekko - jedynie trzeba uważać przy załączaniu 4x4 żeby nie wskoczyć na kolejny poziom z blokadą.
4,0
Układ jezdny
Auto trzyma się dosyć dobrze drogi. Zazwyczaj jeżdżę z jakimś ładunkiem na pace, więc nie odczuwam problemów z podnoszeniem tyłu. Nie mniej przy załączonym napędzie tylko na tył i pustej pace trzeba uważać by za szybko nie wlecieć w zakręt.
Komfort
4,0
Widoczność
Moim zdaniem bardzo dobra. Po tygodniu jazdy byłem w stanie stawać na \'żyletkę\' na parkingach. Minimalny problem jest z tyłem, ale też da się to ogarnąć.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie również większych problemów nie stwierdzam. Zauważyłem jedynie, że przy włączeniu ogrzewania na jakąś temp. w aucie mimo wszystko temperatura minimalnie rośnie tak, że trzeba skręcać podczas drogi temperaturę na niższą. Przydatnym \'bajerem\' jest otwierana tylna szyba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok. Znacznie lepiej niż w innych autach tego typu. 5 osób wchodzi bez problemu nawet, jeżeli z tyłu siedzą dorośli.
4,0
Wyciszenie
Rewelacji nie ma. Pick-up limuzyną nigdy nie będzie... Nie mniej nie narzekam - porównując do innych \'większych\' aut, którymi jeździłem - w środku przy 140 i wzwyż da się spokojnie rozmawiać. Konieczne są jednak dobrej jakości opony, a auta sprzedawane są na różnych.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uważam, że jest dobrze. Na trasie przy normalnej, jeździe 100-110 pali 7,5-8,0. Przy spokojnej jeździe (do 100) na szosie udało mi się zejść do 7,2. Przy tempomacie na 120km/h z towarem na autostradzie wziął 8,5. Tempomat niestety zauważalnie zwiększa spalanie o ok. 0,5-1,0l. W mieście (Wrocław/Poznań) bierze ok. 10,0-11,0. Stojąc kilka godzin w korkach potrafi jednak dojść do 15.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie. Jako, że jest to ciężarówka, powinno być tańsze. Niestety porównując do cen innych aut tego typu nie wyróżnia się ani na plus ani na minus.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cóż. Materiały wykończeniowe, z których wykonany jest L200 do najtwardszych nie należą. Lakier jest miękki... wystarczy wjechać parę razu do lasu pomiędzy gałęzie i już mamy gwarantowaną sobotę z polerowaniem. W środku plastiki również dosyć szybko nabierają rys. Innych problemów jak do tej pory nie stwierdzam.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie super. Zobaczymy co dalej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 HP DOHC 178KM 131kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L200 IV Double Cab