Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

staciek, 14 lat temu
Silnik 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : spodziewałem się bardzo twardej charakterystyki tylnego zawieszenia z uwagi na lekką "pakę" i mocne resory - i o dziwo jest całkiem przyjemnie - oczywiście w momencie wjechania na wyboistą drogę asfaltową - czar pryska, ale już na gruntowych drogach jest OK
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
wersja 178 KM pozwala przyspieszać i to całkiem przyjemnie, krzywa momentu (odczuwalna) jest nieco irytująca - do ok 2 tys obr. jest "dół" ale po przekroczeniu magicznych 2 tys obr. silnik pokazuje co potrafi - w terenie pozwala to ruszać bez zrywania przyczepności... dodam (16.02.2012) że moc jest imponująca - bez problemów jest jazda z przyczepą 2,5t
4,0
Skrzynia biegów
jest całkiem całkiem - jedynie odnoszę wrażenie, że synchronizatory mogłyby trochę lepiej pracować - przy redukcji czasami trzeba "poczekać" - podobnie miałem w Carnivalu i Range Roverze - w Foresterze jest OK - ale to inna bajka ;-)
5,0
Układ jezdny
dobrze reaguje na ruch kierownicą; jak na tak wysokie nadwozie - przechyły są OK. W trasie nie czuć zmęczenia jazdą
Komfort
4,0
Widoczność
dość szerokie słupki przy przedniej szybie - ale jest OK do tyłu - tu trzeba umieć cofać na lusterka - bez tego gwaratowane stłuczki na parkingu
4,0
Ergonomia
jest naprawdę nieźle - jak w "normalnym" samochodzie brakuje mi rozkładanych podłokietników (jak np. w KIA Carnival czy Range Rover) - centralny podłokietnik raczej nie spełnia swojej funkcji w dostateczny sposób.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie ma problemów ze schłodzeniem kabiny, a ciepłe powietrze zaczyna lecieć po ok 10 min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało jest samochodów w których pasażer siedzący za mną ma miejsce na nogi... tu jest miejsce :-) Troje dzieci w fotelikach BEZ PROBLEMU i ścisku podróżuje - czy trzeba czegoś więcej???
4,0
Wyciszenie
słychać pomruk silnika, ale dla mnie jest to miłe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czytałem informacje że pali po 13l i więcej... cóż jest w tym odrobina racji - WIELKI minus dla inżynierów z Mitsubishi - taką wartość pokazuje komputer pokładowy - w rzeczywistości mierząc zużycie paliwa na stacji benzynowej wychodzi 9 do 10 l. Tak samo fałszuje wynik komputer jak staramy się jechać bardzo "ekonomicznie" - potrafi pokazać nawet 7l/100km - sprawdziłem jadąc i dotankowując w trasie - 8,5l/100km. z nie miłych - przy kupnie informowano że przegląd to max 1500 PLN... "zapomnieli" powiedzieć że po 40 000 km jest regulacja manualna zaworów w silniku... cału przegląd 2800 PLN
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na dzień dzisiejszy - 16.02.2012 jest 45 000 km i nic się nie dzieje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na dzień dzisiejszy - 16.02.2012 jest 45 000 km i nic się nie dzieje

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 HP DOHC 178KM 131kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab