Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

trav3rs, 9 lat temu
Silnik 2.5 DOHC 136KM 100kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 181 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : L200 to pojazd o jasnym przeznaczeniu. W swojej roli czuje się idealnie. Jeśli nie oczekujesz po nim wygód lecz trwałości i uniwersalności to będziesz zadowolony. Do tego świetna skrzynia SuperSelect, ekonomiczny silnik. Dla mnie najlepszy pickup na rynku. Jeśli przyjdzie czas wymiany - z pewnością udam się do salonu Mitsubishi po nową sztukę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Notorycznie przepalające się żarówki świateł mijania.
5,0
Całokształt
Twardy, mocny, duży, uniwersalny, bezkompromisowy - taki jaki powinien być pickup.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,5litrowy turbodiesel 136KM - daje radę. Na asfalcie dynamika wystarczająca do wyprzedzania. W terenie, z przyczepą czy z ładunkiem spisuje się bardzo dobrze. Mocy mogłoby być więcej (co zostało poprawione w wersji HP). Po 180000km chodzi jak złoto.
5,0
Skrzynia biegów
Bezawaryjna. Długi skok lewarka, ale biegi wchodzą jak nóż w masło. Brakuje 6 biegu. Genialna skrzynia SuperSelect umożliwiająca dopięcie przedniego napędu do 100km/h, na asfalcie. Bardzo przydatne, szczególnie zimą. Pozostałe biegi wyciągną pojazd z najgorszego terenu.
4,0
Układ jezdny
Na wertepach wpółczuję pasażerom w drugim rzędzie. Zawieszenie radzi sobie w każdych warunkach. Układ kierowniczy komunikatywny. W zakrętach buda przechyla się dosyć mocno. Ogólnie jest dobrze. Tylne resory dwa razy pęknięte, ale auto nie było oszczędzanie. Żadne dziury, spowalniacze krawężniki nie są problemem.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzisz wysoko, patrzysz nad dachami osobówek, widzisz wszystko. Lusterka sporej wielkości. Pomimo swoich gabarytów auto parkuje się tyłem bajecznie prosto - nawet na ciasnych parkingach.
4,0
Ergonomia
Auto nie rozpieszcza, ale wszystko znajduje się tam gdzie powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na początku w porządku, ale teraz wentylacja albo grzeje na full, albo chłodzi na full. Stany pośrednie nie istnieją. Jednakże nie ma problemów z parowaniem szyb, mimo, że auto cały czas stoi pod chmurą, niezależnie od pory roku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest dużo, gorzej z tyłu. Wyprofilowanie tylnej kanapy nie rozpieszcza. Przednie fotele na pierwszy rzut oka w porządku, ale mają tragiczne trzymanie boczne. Przestrzeń ładunkowa duża i pojemna.
3,0
Wyciszenie
Do 120km/h idzie przeżyć, ale powyżej jest miazga. Łomot silnika, szum opon i wiatru potrafią rozdrażnić przy dłuższej podróży. Ale przy tym typie auta nie ma co spodziewać się luksusu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj zaskoczenie. Komputer pokazuje spalanie w jeździe mieszanej rzędu 7,5l/100km, co na tą klasę auta jest miłą niespodzianką na stacji. Części eksploatacyjne i serwisowe nie są specjalnie drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za wydane pieniądze dostajemy porządny samochód z podstawowym wyposażeniem, który jak żaden inny, nada się do ciężkiej pracy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z tych bardziej denerwujących to notorycznie przepalające się żarówki świateł mijania. Dwa razy pękł resor (wada produkcyjna), raz padł wysprzęglik. Poza tym drobne wycieki tu i tam. Wszystko to przez 180kkm. Naprawiane od razu po wykryciu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie stanął, nigdy nie odmówił posłuszeństwa, nigdy nie zawiódł. Pod względem trwałości - ideał.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L200 IV Double Cab