Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

karas123-83, 10 lat temu
Silnik 2.5 DOHC 136KM 100kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Jak na tą cenę to trochę za mało komfortowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Poza problemem zamarzania paliwa ok wymieniono układ na filtr z podgrzewaniem poprowadzono przewód paliwowy obok kolektora i zmieniłsię filtr paliwa orginał w serwisie prawie 200zł firmy japonskie DENSO nr katalogowy 186100-6080 ale można kupić filtr firmy filtron jest dużo tańszy nr katalogowy FILTRON PP 855.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zaszczerzeń ale w skrzyni i w mostach olej sprawdzany nabierząco i wymieniany tak samo krzyżaki na wale smarowane leguralnie.
4,0
Układ jezdny
Nie najgorszy ale krzyżak wymieniony przy 90 tyś km
Komfort
3,0
Widoczność
To zalerzy w terenie bardzodobrze autostrada beznadziejnie bardzo mocno się człowiek męczy.
4,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Głośno na autostradzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamarzające paliwo przy 1 tyś km wymieniono na gwarancji układ na filtr z podgrzewaniem poprowadzono przewód paliwowy obok kolektora i zmieni łsię filtr paliwa orginał w serwisie prawie 200zł firmy japonskie DENSO nr katalogowy 186100-6080 ale można kupić filtr firmy filtron jest dużo tańszy nr katalogowy FILTRON PP 855.Przedni amortyzator padł przy 80 tyś km, pęknięcie tylnego resora 93 tyś km. Wymiana krzyżaka w układzie kierowniczym ten zaraz pierwszy widoczny w komorze silnika 110 tyś km ----Poza tym narazie nic a ma ok 125 tyś km jestem posiadaczem auta od nowości czyli od 2007 do 15.02.2014r. Dodam że jestem jedynym kierowcą tego auta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zamarzające paliwo przy 1 tyś km wymieniono na gwarancji układ na filtr z podgrzewaniem poprowadzono przewód paliwowy obok kolektora i zmieni łsię filtr paliwa orginał w serwisie prawie 200zł firmy japonskie DENSO nr katalogowy 186100-6080 ale można kupić filtr firmy filtron jest dużo tańszy nr katalogowy FILTRON PP 855.Przedni amortyzator padł przy 80 tyś km, pęknięcie tylnego resora 93 tyś km. Wymiana krzyżaka w układzie kierowniczym ten zaraz pierwszy widoczny w komorze silnika 110 tyś km ----Poza tym narazie nic a ma ok 125 tyś km jestem posiadaczem auta od nowości czyli od 2007 do 15.02.2014r. Dodam że jestem jedynym kierowcą tego auta.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab