Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

Marek - Maxdawidoff, 12 lat temu
Silnik 2.5 DOHC 136KM 100kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Super select - trzyma sie jak poszynach
4,0
Całokształt
Samochód dobry dla ludzi którzy potrzebują do pracy lub mają hobby związane z przewożeniem różnych gratów na pace. Odrębna paka jest super cały bałagan sprzęt i np śmierdzące gumowce nikomu nie przeszkadzają. Odradzam dla kogoś kto chce nim tylko jeździć po mieście, za duży nie mieści się na niektórych parkingach, trzeba mieć wprawę w manewrowaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje poprawnie, z rana zanim się zagrzeje robi lekkiego kangura po odpuszczeniu gazu, do spokojnej jazdy 136 kucy starczy. W terenie też daje rade.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko działa dobrze, biegi wskakują z charakterystycznym kliknięciem.
4,0
Układ jezdny
Prowadzenie dobre w końcu to ciężarówka i nie można wymagać cudów. Cztery łapy na asfalcie to dopiero frajda z jazdy :)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność świetna oczywiście przód i boki, poza tym o wiele lepiej się jeździ widząc z wyższego pułapu niż inni. Lusterka wsteczne wręcz doskonałe, bardzo duże.
4,0
Ergonomia
Nic dodać nic ując wszystko we właściwym miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super szybko się nagrzewa w zimowe dni, rano odpalam i sobie spokojnie klekocze, zanim wypale fajke już mam szyby rozmrożone bądź przy większym mrozie szron mięciutki i lekko schodzi. Klima chłodzi dobrze w lecie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer przód miejsca mają pod dostatkiem. Ja mam 1.85 wzrostu waga słuszna i nie narzekam, drugi taki osobnik jak ja na miejscu pazażera też nigdy sie nie skarżył, z tyłu jeszcze nigdy nie siedziałem ale pasażerowie nie nazekali się na ciasnote, a 3 osoby siedziały z tyłu.
2,0
Wyciszenie
Tu słaba strona przy wyłączonym radiu trochę wkurza hałas, jednak dobrze ze jest radio to można zagłuszyć hałas od silnika. Dziwne auto bo przy 120 hałas jest mniej uciążliwy, tylko szkoda paliwa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu trudno jednoznacznie określić. wszystko zależy od nogi kierowcy, od opon na jakich aktualnie jeździ. Spokojnym stylem jazdy nie przekraczając 90 na jednej osi na oponach Bridgstone h/t najmniej spalił na trasie 7,8 to na tak duże auto jest mało. Teraz jeżdże na zimowych Cooper Discoverer ms (polecam na głęboki śnieg, błoto super sie wgryzają a zarazem dobre na asfalt) mimo że stram sie nie przekraczac 100 spalanie jest na poziomie 9-10. W terenie nie podaje spalania bo nie ma ograniczeń.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu nie była mała ale wiadomo że większość kupuje na firmę, odliczony vat, zmniejszone przychody to same korzyści. Vat od paliva. Dzięki niemu nie muszę już nosić sprzętu na plecach mogę spokojnie wjechać i o to chodziło przy zakupie. Grunt to zwiększyć mobilność i zwiększyć efektywność pracy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie jest dobrze, wymiana zamka w pace i nic wiecej jak ktoś chce pojeździć po bezdrożach radze obudować spód płytami metalowymi bo standardowa osłona powyginała sie od śniegu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi L200 IV Double Cab