Przeniesienie napędu
: Skrzynia Super Select, zrobi się lekko ślisko włączam 4x4 a właściciele terenówek ze sztywnymi napędami się martwią
4,0
Całokształt
Super auto dla kogoś, kto je eksploatuje zgodnie z przeznaczeniem, trochę wożenia towarów, trochę ciężkiego terenu. A jak ktoś przesiadł się z osobówki tylko po to, żeby VAT odliczać to będzie narzekał.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik mogę ocenić dobrze, oczywiście jak na auto tej klasy. Silnik jest bezawaryjny przy tym przebiegu (263 kkm). Szczęśliwie jest to auto bez chipa bo ten silnik nielubi chipowania i po tym zabiegu staj się po prostu awaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze, bez haczenia. Przełożenia terenowe również super dobrane.
3,0
Układ jezdny
Duża średnica zawracania i drgania przenoszone na kierownicę, ale umówmy się, mamy do czynienia z ciężarówką
Komfort
3,0
Widoczność
Z zabudową przeciętna widoczność do tyłu, ale duże lusterka ułatwiają cofanie. Do przodu i na bok bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Wszystko prosto i na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima szybko i mocno chłodzi, ogrzewanie szybko i mocno grzeje...oczywiście temperaturę można regulować pod siebie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. Z tyłu więcej niż w poprzednim aucie.
3,0
Wyciszenie
W kabinie jest głośno, ale w tej klasie aut można to zaakceptować
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów i części w ASO wysokie, ale za to spalanie jak na tak duże auto bardzo małe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wspaniałe auto za super cenę, dużo niższą od np. Nissana.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na początku zamarzało paliwo, ale serwis usunął ten problem, teraz wszystko OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, jak na ten przebieg i sposób eksploatacji jest super.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW
[l/100km]