Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

_M_, 15 lat temu
Silnik 2.5 DOHC 136KM 100kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 53 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : 1. Sąsiedzi zaczęli mi się częściej, szybciej i niżej kłaniać (naprawdę!) 2. Inni kierowcy w pobliżu nie ryzykują ryzykownych manewrów, zawsze wpuszczają (staram się nie wchrzaniać na siłę) 3. Moi pracownicy odetchnęli z ulgą, bo niektórzy mieli już lepsze samochody (ja nie zwracałem specjalnie uwagi na ten aspekt) i wyglądało już to niebezpiecznie niepoważnie. Teraz widać, żem prezes :-) 4. Jest to po prostu bardzo uniwersalny i bezpieczny samochód
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Ten wężyk przy sprężarce - uwaga, nie jest zabezpieczony fabrycznie żadną obejmą!
Karoseria : Relingi i klamka w nadbudowie
4,0
Całokształt
Cóż, nie ma samochodów bezawaryjnych. Biorąc moje dotychczasowe doświadczenia z innymi samochodami (nowymi także) - nie wypada negatywnie poza moje oczekiwania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ale to dzięki chipowanemu silnikowi; pamiętam wersję 136 KM z jazd próbnych, była mułowata.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę przydługa ta dźwignia. No i rzeczywiście terkocze, mój patent polega na lekkim odkręceniu gałki (minimalnie) - jak ręką odjął :-)
5,0
Układ jezdny
Jeździłem w różnych warunkach - sprawdził się.
Komfort
3,0
Widoczność
Nietety, za bocznymi słupkami potrafi się ktoś przyczaić :-) A lusterko środkowe, choć umiarkowanie się przydaje, zasłania widoczność doskonale...
4,0
Ergonomia
Choć, jako byłemu \"oplowi\" trochę mi brakuje sterowania audio w kierownicy.... Bardzo dobry mechanizm wyłączania świateł przy wyłączaniu stacyjki (to z kolei znane \"fiatowcom\")
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeździłem w bardzo różnych warunkach, jestem zadowolony.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Porównywaliśmy ze znajomymi różne duże kombi - nie są w stanie podskoczyć.
3,0
Wyciszenie
Jak napisał jeden z oceniających - cudów tu nie ma, ale to przecie osioł do pracy.... Ale są też głośniejsze pickupy (np. nieszczęsny Ssangyong)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten silnik i ten wygar - jestem zadowolony. Średnio w mieście mieszczę się w 12. A tamten silnik Opla 1.8 benzyna to był dopiero paliwożerny, z 11 nie wychodziłem. Jestem zadowolony. Ceny przeglądów nie są specjalnym kosmosem, trzeba tylko pamiętać, że oleju jest dwa razy więcej :-)No te wielkie koła - dwóch żyrantów na opony :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wśród opinii bardzo różnych napotkanych ludzi przeważała ta: \"myślałam/łem, że on jest o wiele droższy\". Biorąc pod uwagę odliczenia (kupiłem go przed słynnym wyrokiem w sprawie Magoory) ten samochód jest po prostu TAŃSZY od prównywalnych komfortem i wielkością wewnętrzną dużych kombiaków. A cielaka to już do takich aut na pewno nie wsadzą :-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W Oplu średnio raz w kwartale zmieniałem jakąś żarówkę - to do tej pory to nie nastąpiło :- Ale uwaga: już dwukrotnie wymieniałem klamkę w oryginalnej zabudowie! Raz uszkodziła się mechanicznie i pozostała w pozycji otwartej (mimo przekręcenia kluczyka nie blokowała się); zaś wymieniona - w ciągu kilku miesięcy pięknie skorodowała :-( Podobnie relingi tej nadbudowy - po 2 latach były do wymiany.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Generalnie - zawsze dało się jechać. Raz trafiłem zawór recyrkulacji spalin - silnik wtedy leci w trybie awaryjnym. Drugi raz - spadł jakiś podciśnieniowy (tak!) wężyk przy sprężarce. Niby drobiazg, też można jechać w trybie awaryjnym, ale to było 1500 km od domku, z 1,5 t przyczepą, na urlopie i w 4 osoby. Trochę się napociłem, nie mogąc przekroczyć 2000 obr/min i 90 km/h :-)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab