Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

Grzesieqx, 15 lat temu
Silnik 2.5 DOHC 136KM 100kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Super Select to największa zaleta L200
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ hamulcowy
Zawieszenie
3,0
Całokształt
L200 super sprawuje się nawet w ciężkim terenie ale tylko jeśli działa.Niektóre usterki mogły wyniknąć z użytkowania go w takim terenie,ale skoro w plenerze się psuje a na asflacie jest mułowaty to tylko potwierdza słowa,że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego!
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny i szarpie przy zmianie biegów,uciążliwe zwłaszcza dla osób siedzących z tyłu.Słabo przyśpiesza,ale cóż do prawie dwutonowego auta 136koni to trochę mało.Za to w terenie ta moc zupełnie wystarczy.
3,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów działa tak sobie,w terenie ujdzie na trasie trochę gorzej.
4,0
Układ jezdny
Super Select to największa zaleta L200.4x4 na asfalcie daje pewne prowadzenie.Szkoda że wspomaganie kierownicy działa aż za dobrze(,czasami nie czuć kontaktu z kołami.Ale za to jest bardzo skrętny co przydaje się np w mieście.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko,duże lusterka,do tyłu też nieźle.
5,0
Ergonomia
Auto jest prosto wykonane bez żadnych zbędnych bajerów i oto tutaj chodzi
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa dobrze duży plus za opuszczaną elektrycznie tylną szybę,przydaje się zwłaszcza w upalne lato.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na pickupa jest nieźle dużo miejsca dla kierowcy choć ciężko znaleźć dogodną pozycję za kółkiem(fotel ma dziwny zakres regulacji).Z tyłu też jest ok,nawet dorośli nie powinni narzekać.Choć w dalsze podróże to się on nie nadaje.
3,0
Wyciszenie
Strasznie głośny,nawet przy spokojnej jeździe drgania samochodu są odczuwalne zwłaszcza przez pasażerów.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby się nie psuł to byłby nawet i ekonomiczny a tak to najwyżej przeciętny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Na firmę to może i atrakcyjny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnostki takie jak źle dopasowana zabudowa paki i lekko ruszający się fotel kierowcy są jeszcze akceptowalne choć wkurzają.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z uszczelkami,tarczami hamulcowymi,pompą paliwową(przy dodaniu gazu odcinało zapłon),stukającym zawieszeniem oraz krzywą ramą moim zdaniem dyskwalfikuje ten samochód jako bezawaryjny.(być może to tylko ten egzemplarz)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab