za takie pieniadze otrzymujesz bezpieczne duże auto. w srodku nie ma komfortu limuzyny. raczej spartańskie, ale niczego nie brakuje. do pracy w terenie i do zabawy. przewieziesz tonę węgla do domku na wsi i żonę do opery. auto w mieście robi wrażenie wyglądem, w terenie możliwościami.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na ciężarówkę znakomity. przy zapiętych 4 łapach start na światłach szybciej niż auta osobowe.
5,0
Skrzynia biegów
super-select to jedyna taka skrzynia w terenówkach. na biegach terenowych można mknać do 100 kmh (dla porównania w navarze do 50 kmh). czasem przydał by się szusty bieg, ale ogólnie ok.
4,0
Układ jezdny
przy śliskiej nawierzchni koniecznie zapiąć cztery łapy, inaczej może wylecieć na ostrym wirażu.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała. jedynie przy cofaniu potrzebne jest wyczucie długości, bo tyłek znika z pola widzenia.
4,0
Ergonomia
krągłości karoserii robią swoje - jak na ta klasę aut niewielki szum powyżej 100 kmh. Dla porównania wiele mniejszy niż w osobowym fordzie fusion.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w ciągu 10 sek zapanuje albo chłód albo gorąc. Wydajny nawiew i klima, również do tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
patrz ergonomia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeszcze przed przeglądem. Zużycie paliwa: trasa 90-100 kmh = 7,5 l/100km; miasto = 11,5 l/100 km. Przeciętnie 8,5 l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
znakomity
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nówka i wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW
[l/100km]