Przeniesienie napędu
: Wszędzie wjedziesz i wyjedziesz.
4,0
Całokształt
Dobrze się spisuje, ale... w pracy. Niska wygoda jazdy, za dużo plastiku, brak wykończenia. Ale ogólnie cieszy jazdą, zwłaszcza kiedy trzeba wjechać w bagno i załadować, chociażby siłownik z koparki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny, twardy, dobrze dobrany do skrzyni, daje radę na podjazdach, trochę głośny, ale ma za to ładny sportowy klang.
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie bomba, działa bez zarzutu. Idealnie dobrane przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Idealnie sprawdza się w terenie, a dużo jeżdżę po budowach, bagno po koła i daje radę. Nawet moim poprzedniakiem Toyotą musiałem włączać blokadę, tu mnie zdziwiło, że wystarczy tylko dołączyć przód i wyjdzie z byle gówna, praktycznie przy tych samych gumach. Doładowany jakieś 500kg idzie jeszcze lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak w pickupie, przez drzwi stodoły.
4,0
Ergonomia
Ogólnie OK. Słabe wykończenie tj.wygoda, i daje się to odczuć przy dłuższej jeździe np. autostradą. Auto do roboty, nie na urlop.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie, ogrzewa się w momencie i schładza tak samo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy OK, dla pasażerów gorzej, zwłaszcza na tylnym siedzeniu.
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik i to mocno. Ale mi odpowiada ten sportowy klang.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio: 9,3l/100km.
Na trasie: 8l/100km, na krótko: 10,5l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 75 tys. netto wyprzedza konkurencję.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabe wykończenie, za duzo plastiku. Trochę trzeszczy w terenie, w środku nie dokręcone niektóre rzeczy, np. gałka dźwigni zmiany biegów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez zarzutu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DID 176KM 129kW
[l/100km]