Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

r.klimczuk@jars.pl, 14 lat temu
Silnik 2.5 DID 176KM 129kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW od 2009 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : przekładnia Super Select - znakomita: masz napęd na 2 koła, na 4 koła, do tego blokada centralnego mechanizmu różnicowego, blokada tylnego mostu (w opcji) i ESP. Masz samochód na każde warunki i Ty decydujesz co włączyć a nie komputer. Tego nie ma żaden SUV (poza Jeepem), osobowy i większość samochodów terenowych.
4,0
Całokształt
pomimo tych poważnych usterek uważam, że jest to jedyny samochód w kategoriach: na off-road,do opery i coś przewieźć: dynamiczny i doskonale się prowadzący. Dzięki jego możliwościom uniknąłem \"czołówki, kiedy musiałem w nocy przy sporej prędkości, omijać po rowie, w deszczu, tego delikwenta, który na trzeciego wyprzedzał z przeciwka.
Wrażenia
5,0
Silnik
b.elastyczny i dynamiczny, cichy, b.dobre przyspieszenie od 2000 obrotów, ale tylko przy 2 warunkach: wersja 167 KM + paliwo Golden Diesel !!
4,0
Skrzynia biegów
posiadam automat i jedynym mankamentem tej skrzyni jest pewne opóźnienie przy ruszaniu z miejsca po mocnym naciśnięciu pedału \"gazu\". Nie należy więc \"przeskakiwać\" przed nadjeżdżającymi. Ale taka jest uroda automatów z dieslem. Natomiast wynagradza to potem podczas jazdy na szosie i w terenie, również w piachu i błotku.
5,0
Układ jezdny
znakomita przyczepność na szosie ale po zmianie opon na Michelin 265/70 R16. Na suchym wystarczy tylny napęd, jak popada to napęd x4 i na wąskich , nierównych drogach również x4 i wtedy tył nie ucieka a lekkie przechyły na zakrętach są bezpieczne. To dzięki przekładni Super Select, która również w terenie działa znakomicie a reduktor i blokada umożliwiają wyprawy off-roadowe.
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby plus bardzo dobre boczne lusterka
4,0
Ergonomia
przy długich przejazdach niewygodny fotel kierowcy - zły kąt pomiędzy siedzeniem a podłogą, szczególnie dla wysokich kierowców (mam 190 cm) a nie można podnieść zbyt siedzenia bo sufit robi się za blisko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bez zarzutu i wystarczające nawet przy -20 st.C. Klimatyzacja automatyczna idealna w temp. od minusowej do 20 st. przy wyższych lepiej przełączyć na ręczną bo zbyt zimny nawiew na głowę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wystarczająca przestrzeń i bardzo wygodne siedzenia z tyłu oraz dużo miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
do 2500 obrotów wystarczające, powyżej trochę słychać silnik ale to jż jest ponad 120 km/godz więc dochodzi również szum powietrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety coś za coś: automat, klima, 167 KM, szybka jazda = spore spalanie. Przy 180 km - 17 l, przy 140-160 km/godz - 14 l, 120 - 14-km/godz. - 12 l, do 120 km/godz. - 11 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ta opinia dotyczy wyłącznie mojego egzemplarza i zaniży ogólną ocenę. Prawdopodobnie źle trafiłem. SILNIK -2 wymiany: w pierwszym po 50 tys. pękła głowica (wżer na bloku). MMC Poland zakwalifikował: nowy silnik ale w częściach. Złożył polski ASO. Silnik padł na urlopie, na zachód od Łaby po 4 tys. km. Członek UE a raczej jego MMC zakwalifikował: kompletny nowy silnik z fabryki. Efekt - chodzi jak zegarek (10 tys km), lepiej od pierwszego. Wniosek - jak ma się psuć to lepiej na terenie innych krajów członkowskich UE. MOST przedni - 2 wymiany, po 50 tys. km lekko \"wył\', drugi po 5 tys, trzeci jest OK. MOST tylni - 1 wymiana, po 60 tys. było lekko słychać w przedziale 90 -100 km/godz. drugi jest OK. Widocznie miałem pecha a szczęście, że to wszystko w ramach gwarancji.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DID 176KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L200 IV Double Cab