Przeniesienie napędu
: polecam. Koniecznie HP i naped Super Select. . Nalezy unikac chipow. Rodzina przestala byc sceptyczna po 2 miesiacach jak zobaczyla co auto potrafi...
4,0
Całokształt
super auto w teren. Sprawne na szosie. Dla ludzi aktywnych.
Wrażenia
4,0
Silnik
z 2.5 litra prawie 180 koni a nie 167 bo chodzi o wersję HP to naprawdę dobrze. Lepiej ciągnie do setki niz 3.0 D Land Cruiser lub Pajero 3.2. DiD Odczuwalna jest głośność ale da się wytrzymać. Na autostradzie bez najmniejszych problemów osiaga 180 km/h i wiecej...
Przyzwoita elastyczność - od 1000 obr/min spokojnie ciągnie. Szybki start spod świateł wymaga wysokich obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag. Oczywiście nie dziala tak lekko jak w limuzynie.
4,0
Układ jezdny
W terenie smok. Swietne wlasciwosci off road nawet w wersji fabrycznej.
Na twardym jak na pic up zaskakująco dobrze. Dotrzymuje kroku przecietnym autom osobowym.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki super - tak samo jak w terenówce. Do tyłu - wskazane czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Bez uwag. Nie ustepuje przeciętnemu kompaktowi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja. Super szybkie ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Możliwa normalna podróz w 5 osób. Miejsca jest wystarczająco. Po przejeżdzie 800 km po autostradach jestem w niegorszej formie niz po jeździe Golfem czy Mondeo.
4,0
Wyciszenie
Duże opory powietrza oraz głosnosc silnika powodują, że auto jest głosne. Jak na pick up w przyzwoitej normie. Przy 140 km/h można normalnie rozmawiać. Słabe nagłosnienie fabryczne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 11 l. Trasa 8 do 9.5. Bez oszczedzania. OK.
4,0
Stosunek jakość/cena
Po odliczeniu vat jest naprawde tani. Wysoka jakosc w relacji do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za mlodz zeby ocenic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DID 176KM 129kW
[l/100km]