Inne
: Prowadzenie na trasie bardzo stabilne, w sumie bardzo ładny i ponadczasowy wygląd - doceniam to teraz widząc następcę i modele konkurencji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Trzeba uważać na przegrzanie dyfra
Układ elektryczny
: Gówniany fabryczny akumulator
Inne
: Gówniane fabryczne opony bridgestony h/t
4,0
Całokształt
Wszystko ok., przydałaby się większa elastyczność przy wyprzedzaniu (80-110km/h), głośniki fabryczne do wymiany, w tereneie podstawa to gumy, auto stosunkowo lekkie - nie grzęźnie, mało mocy i siły przy stromych podjazdach, z tłu za długi zwis ,ale to konsekwencja paki i belki na hak.
Wrażenia
3,0
Silnik
Potrzeba więcej mocy, ale zależy to od potrzeb i cierpliwości przy czekaniu na okazję bezpiecznego wyprzedzania.
4,0
Skrzynia biegów
Jak łyżką w kostce masła. Nic nie szfankuje, brakuje 6 biegu po 90km/h(dość krótkie przelożenia)
4,0
Układ jezdny
Dużo zależy od gum - nie ma kompromisu pomiędzy szosą a terenem - przynajmniej takich jeszcze nie odkryłem :-(, jak tu dobrze to tu źle
(przyczepność, trakcja)
Komfort
5,0
Widoczność
doskonale z czujnikami cofania
(niższych aut nie widać blisko)
5,0
Ergonomia
Mi wszystko odpowiada, super pomysł z pogrubieniem kierownicy na za 10´ 2h
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze, gorzej zdecydowanie w terrano
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie na styk, a jak z przodu siedzą duzi, to kiepsko
4,0
Wyciszenie
Mi akurat hałas i odgłosy silnika nie przeszkadzają, przy 90/h można spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Łagodnie traktowany odwdzięcza się
4,0
Stosunek jakość/cena
Trudno powiedzieć - proporcje nowych aut w stosunku do oferowanego poziomu zmieniają się.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zimą odpalanie, ale to normalka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze brak. Chyba to prosta i trwała konstrukcja.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 133KM 98kW
[l/100km]