Jesli ktos chce samochod do pracy, che odliczyc VAT !!! a przy okazji pojechac gdzies z rodzina czy na podryw jest to idealne rozwiazanie. Zwracanasiebie uwage i nawet elegancko ubranym mozna spokojnie wysiasc z niego majac siwadomosc ze jest sie orygialnym za stosunkowo niewielkie pieniadze. W ternenie dla amatora jest to smok. Sprwai wieleprzyjemnosci jazda tym autem i swiadomosc ze mozna w kazdej chwili wjechac tam gdzie inni urywaja tlumniki. Proponuje kupic od razu HardTOP szczegolnie pelny z szybami i spolerem . wyglada jak normaly samochod a nie jak ciezarowka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sporo pali jak na aktualne technologie. ale jakosc pracy OK
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dziala, w terenie super.
4,0
Układ jezdny
prowadzac nie czujesz zejest to prawie 2 tonowe auto
Komfort
3,0
Widoczność
slabo szczegolnie przy wysofywaniu - proponuje czujniki cofania. Szkoda demolować parkingi i inne auta
3,0
Ergonomia
Brak regulacji wysokosci siedzen.po 500km boli noga. reszta przyjemna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jesli komus czegos w niej brakuje musi byc baaardzo wymagajacy. bardzo dopre strowanie elektronika
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod jest super , tyl jak na ten typ samochodu chyba najciekawsza
3,0
Wyciszenie
przyjemnie mruczy silnik ale nie przeszkadza. areodynamika nadwozia glosna przy wiecej niz 140 glosno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
:-( lubi sobie zjejsc ale i tak nie jest zle w porownaniu z Nissanem czy innymi z USA trasa z klima 10 ( do 120) powyzej 15l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Wczesniej mialem VW busa T4 bylem bardziej zadowolony ale minister finansow stwierdzil ze nie jest to samochod do pracy!! Wiec byla to jedyna rozsadna opcja na rynku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak do teraz dobrze ale czego mozna sie spodziewac po 17 tys km