Przeniesienie napędu
: Napędy sprawdzają się idealnie.
4,0
Całokształt
Auto kupiłem rok temu. zrobiłem mu duży serwis zaraz po zakupie za 3 tysiące zł i na razie wszystko jest w porządku. Napędy super sprawa na śnieg i w teren idealne. Spalanie nie zachwyca ale samochód waży 2 tony i swoje musi spalić. Jak ktoś szuka oszczędności to niech sobie kupi polo 1.4 TDI. Wygląda bardzo dobrze, mój jest z pełnym orurowaniem i zderzakiem z tyłu na ładnych 16cal alufelgach.. Dynamika zadowalającą silnik bardzo elastyczny. Wnętrze jest dobrze spasowane i funkcjonalne, ale ilość miejsca z tyłu nie powala na kolana.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
jest OK.
4,0
Układ jezdny
Jest to auto terenowe więc nie ma co się spodziewać sportowego prowadzenia ale jeździ się nim bardzo fajnie.
Komfort
4,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK klima manualna chodzi super.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok z tyłu ciasno.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest dość głośny. ale ogólnie jest dobrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W lecie na tylnym napędzie ok 8L, w zimie cały czas załączony napęd przedni ok 11,12L ale głównie jeżdżę po mieście albo bardzo krótkie trasy. Nie ma co liczyć na spalanie rzędu w trasie 5L gdyż to duże terenowe auto musi swoje spalić. Silnik bardzo elastyczny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie ale na zimę i nie tylko super. Opłaca się.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psuje się ale serwis drogi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 99KM 73kW
[l/100km]