Jak dla mnie ocena 5! Samochod jako auto rodzinne sie nie nadaje, chyba ze naprawde ktos lubi zeby mu flaki przewracalo w trakcie jazdy przez miasto ( polskie dorgi sa "piekne i rowne" ). Jako auto przeznaczone do pracy z duza 8 metrowa przyczepa o ladownosci do 2 ton w sam raz. L200 nie czuje ze ma zaladowana przyczepe. Jezdzi jakby jej nie mial. L200 do jazdy w terenie to auto bedzie w sam raz. Tylko dociazyc pake jakas ciezka stalowa plyta i mozna jechac :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pelna kulturka,mocny i nie jest mulowaty.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale przelozenia.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, prawda, dosc sztywne zawieszenie ale czego sie spodziewac po pol terenowce. W terenie sprawuje sie perfekcyjnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc dobra aczkolwiek siedzenie kierowcy moglobybyc ciut wyzej ( mam 188 wzrostu )
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, po co komu w takim samochodzie full wypas?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wieje i grzeje jak cholera.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie ma co narzekac, za to z tylu beznadzieja.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu nawet porzy wiekszych predkosciach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zalezy wszystko na jakich oponach sie jezdzi i kto ma ciezka noge. miasto do 12 litrow, trasa do 8. Napraw malo, jedynie oleje sie wymienia i sprawdzac trzeba resory.Pekaja czasem piora ale to sie czasem wozi na pace 1000 kg materialu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie, dobra cena. W koncu to samochod do pracy a nie rodzinny. Warto wydac pieniadze. Pod warunkiem ze zarobi na siebie ;)