Większy od poprzedniego auta... nie gnije. Dynamiczny choć głośny wewnątrz.
Ładniejszy od galaxy, sharanow, ulisow i 807 itp.
Jak na 1700 km mało pali w moście 7/100.
Wrażenia
4,0
Silnik
Max
7-7.5 litrow/100km w mieście, z krokami
6 litrów/100km w trasie
Bez katowania... przy tej wadze jest naprawdę nieźle.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę krótkie przełożenia 1 i 2 ...
Mogła byc 7 ;)
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie na 5
ESP i inne ****rele pomagają
Hamulce bdb
Komfort
4,0
Widoczność
Grube słupki z przodu, poza tym super
4,0
Ergonomia
Duża buda, 7 miejsc, pakowny, oszczędny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i mrozi 5/5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W trzecim rzędzie wygodnie pojadą osoby, tak do 170 - 175 cm wzrostu
3,0
Wyciszenie
Jako że konstrukcja przewidziaprzewidziana była dla benzyniaka , w diezelku mogło być ciszej ... ale tylko przyprozpedzaniu się...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew pozorom Mitsubishi nie jest drogie. Na rynku pełno nowych i używanych grantów.
Zasada ta sama co w innych autach... zapłacisz = zapłacisz
4,0
Stosunek jakość/cena
Co tu pisać... tanio jak na panujace standardy w standardzie ;-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm...
Standardy na naszych drogach... zawieszenie ale tulejki czy łączniki tanie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pewnie po jakim czasie padnie dwumasa ale 1.300 zł lucka... jest dobrze, można się bawić w regenerację za 600 - Google wskaże drogę
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI-D 136KM 100kW
[l/100km]