Mój silnik to wersja 140 PS z większą turbiną i DPF-em. KOD silnika to nie BSY tylko BWC. Podniosłem moc do 177 PS i moment do 360nM przy 2200rpm. Teraz idzie jak strzała.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka krótka. Ale podejrzewam, że zabieg celowy aby oszczędzać dwumas.
5,0
Układ jezdny
Na zimówkach 16\" trochę buja na zakrętach ale na 17\" latem w zakrętach jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki zasłaniją pieszych na przejściach.
5,0
Ergonomia
Dużo schowków, dobra jakość weluru i plastików. 7 miejsc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Diesel w zimie się nagrzewa długo, niestety nie mam funkcji HEAT.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 6 dorosłych jest miejsca w sam raz.
3,0
Wyciszenie
Silnik 2.0 tdi na pompowtryskach hałasuje. O dziwo po tuningu na 6 biegu przy 90km/h jest ciszej. Można sobie wyciszyć za 500 pln w profesjonalnej firmie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po tuningu przy 90km/h poniżej 6 litrów w cztery osoby i z bagażem. Części do silnika kupuję oryginały VW w ASO Seat, w porównaniu do Mitsu to taniocha. Np. rozrząd cena części komplet z pompą wody SEAT 620,- brutto a MITSU 2500,- brutto. Klocki TRW 120 pln przód i 100 tył, tarcze 150 przód i 150 tył. Niestety przy mocy 177PS trzeba już stosować klocki EBC GREEN STUFF 350 pln przód. Trzeba czytać fora internetowe i sobie radzić. Komplet sprzęgła 2000,- plus dwumas 3000 razem 5000,- netto w ASO MITSU. Zawsze można kupić z rozbitka z LANCERA od 2008 roku DID. A tych Polsce nie brakuje :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dwuletnie auto za 50% wartości z przebiegiem 80 000 km to dobra cena.Droższe auta to S-MAX, Mazda 5, Sharan ,Galaxy. Tańsze to KIA Carnival, Hyundai TRAJET, ZAFIRA.