Bardzo cicha i elastyczna jednostka, odpowiednio traktowana rewanżuje się niskim zużyciem paliwa. Mocy oczywiście mogłoby być więcej - jak zawsze :)
4 cylindry oczywiście mają niższą kulturę pracy niż 6-tka, ale jest OK !!!
4,0
Skrzynia biegów
4 biegi to rozsądne minimum. Zmiana biegów niezauważalna, reakcja na kickdown zawsze szybka, na czas i precyzyjna. Dzięki jej prostocie można podobno dokręcić do 500 tys km bez remontu - wynik nieosiągalny dla 5,6 i 7 biegowych automatów, o wynalazkach typu multitronic nie wspomnę.
5,0
Układ jezdny
Nic nie ściąga, prowadzi się pewnie i stabilnie. Porównywalne do Mazdy 6
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i boki - ideał, tył - wspomaga czujnik cofania.
4,0
Ergonomia
Tylko Scenic ma lepiej wykorzystane wnętrze:) Troszkę mało schowków, a te co są mogły by być bardziej dopracowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z podwójną klimatyzacją więc pod każdym względem jest super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Podróż w 7 osób nie kończy się traumą. Wszyscy siedzą wygodnie - choć jak zwykle najmniej miejsca ma pasażer na środkowym fotelu w drugim rzędzie.
5,0
Wyciszenie
Gdyby nie hałas opon (tak pomiędzy 40-60 km/h) - można zapomnieć, że się jedzie. Silnik słychać tylko przy \'pałowaniu\' :)
Od 90 km w górę - ciszaaaaaa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w LPG. Spalanie od 11 do 15 l/100km gazu. Nic się nie psuje, jedyne problemy po 200 tys km to cieknące uszczelniacze wału korbowego w silniku i skutki uboczne polskiego \'druciarstwa\' przy montażu lpg - zbyt mało wydajny reduktor, kiepskie wtryskiwacze, błędy w montażu itp. Ceny w ASO - kosmiczne, trzeba czytać Fora, pamiętać, że kupa części pasuje od innych modeli Mitsu i wtedy jest normalnie :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto używane, kupione w cenie adekwatnej do przebiegu i stanu :) Co najważniejsze - nie mam przerobionej ciężarówki z Holandii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko uszczelniacze silnika i wybite drążki stabilizatora
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterki- nie istnieje coś takiego w Mitsu z Japonii. Każde jest idealne - byle nie z silnikiem VW :)
Poprzednie moje Mitsu dokręciło licznik do 400 tys km bez większych stresów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V MIVEC 165KM 121kW
[l/100km]