Świetne autko, doprawdy. Prawdziwe auta do auta z lat 90-tych i z tym się każdy zgodzi. Dużo dodatków nie tylko cieszących oko ale też funkcjonalnych. Piękna linia nadwozia, przestronny bagażnik (karnistry stoją bez problemu). + ekonomiczny diesel to jest to! Jeśli ktoś przymierza sie do Accorda z tych lat, śmiało polecam ten model Galanta. Nie dość że jakość ta sama, cena niższa to nieco rzadszy model a przy tym rzucający się w oczy!
Wrażenia
5,0
Silnik
Super, silnik bardzo elastyczny, oszczędnie można pykać na 1500-2000 obr./min przy czym gdy jest potrzeba szybko zbierze się zostawiając resztę w tyle.
3,0
Skrzynia biegów
jest lekki problem z dwójką, tylko przy redukowaniu biegu, raczej jak silnik jest zimny. Jestem ciekaw czy to taki model czy ogólna przypadłość?
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi, wybacza błędy kierowcy i nie zawodzi nawet w bardzo stresujących sytuacjach na drodze! To bez wątpienia wizytówka samochodów Japońskich!
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń, choć na początku trudno przyzwyczaić się do niestandardowej wyprofilowanej maski.
5,0
Ergonomia
wygląd auta jest rewelacyjny! Mimo takich kształtów jakie oferują nam teraz Honda Accord, Audi, czy BMW 5 Galant wyróżnia się z tłumu a kierowca nie raz zobaczy na sobie spojrzenie mijanych ludzi, zwłaszcza tych siedzących w BMW czyczy innych "furach". Każda osoba jaka widziała to auto mówiła mi: "bardzo ładny, bardzo mi się podoba"!! To bardzo cieszy i powoduje przyjemność z posiadania auta! Jedna z najładniejszych linii jakie widzałem. Wewnątrz też wszystko jest na swoim miejscu, dużo gadżetów, podświetleń. Coś lekko trzeszczy przy desce rozdzielczej, ale jeszcze nie zlokalizowałem co i dlaczego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, grzeje ciepło, chłodzi zimno :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porządku, nigdy nikt nie narzekał że z tyłu jest mało miejca. Fotele świetnie się regulują, zwłaszcza kierowcy. Siedzi się wygodnie i nisko jak na japońskie auto przystało. W dłuższej trasie jednak nieco męczy się udo
4,0
Wyciszenie
Nawiewy przy maksymalnych ustawieniach chodzą nieco za głośno. Zimny silnik też daje o sobie znać, jednak gdy już osiągnie swoją temperaturę do ok. 3000-3500 obrr/min jest cichutki, przy włączonej muzyce zwłaszcza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobra cóż tu dużo mówić, choć w cyklu miejskim parę dynamiczniejszych startów ze światał i widać jak wskazówka spada...cóż oszczędzając czas traci się złotówki...tego pierwszego jednak nie można kupić w przeciwieństwie do ON.
Podane dane spalania nie są prawdziwe...na 20 litrach po mieście robi średnio 250km, poza miastem spokojnie ponad 300km.
4,0
Stosunek jakość/cena
W porządku, szkoda że diesle trafiają się tak rzadko ale to normalne wśród japończyków z tamtych lat. Jeśli ktoś ma to jeździ i nawet nie myśli o sprzedaży. Dosyć drogi serwis i części :/
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez prawie 30.000 km nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniany problem ze skrzynią biegów (2 bieg). Pozatym przez prawie 30.000km nic