Mój egzemplarz (jak i duża częsc aut z USA) był powypadkowy więc cieżko mi ocenić. Generalnie zawsze odpala i dojeżdża na miejsce. Jednak doprowadzenie go do stanu idealnego wymaga zarabiania grubych pieniędzy. Zderzak z wesji EU oraz błotniki średnio pasują, podobnie lampy. Nie posiadają też regulacji góra/dół z kabiny kierowcy. Olej cieknie z wielu miejsc jednak nie wymaga dolewania - ten model chyba tak ma że zawsze jakiś wyciek się znajdzie. Pod maską ciasno i niewiele napraw da się zrobić samemu. W warsztatach niechętnie naprawiają. Trzeba znaleźć speca od Pajero - podobny silnik.
Ogólnie ciekawe auto dla kogoś kto ma czas i pieniądze ale zdecydowanie bardziej polecam europejskie modele (choć USA dzielnie od rdzy stroni). Osiągi takie sobie bo 10s do setki ale radość z jazdy i dźwięk silnika mogą rekompensować wszystkie wady.
Wrażenia
3,0
Silnik
Cieknie ale działa i jakoś tam przyspiesza. Mruczy zarąbiście!
3,0
Skrzynia biegów
Rewelacji nie ma - małe wycieki, nie da się wymienić filtra.
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, słabo tłumi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w środku.
5,0
Wyciszenie
Jak na tak stare auto to w środku cichutko.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty wysokie jeśli chce się żeby prezentowało sie w miarę przyzwoicie
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V GTZ 197KM 145kW
[l/100km]