Doskonała V6-ka. Ralliart w Japonii (angielski import) dołożył kilka koni do seryjnych 163 (wałki i program ECU). Rewelacyjnie wkręca się na obroty i jest znakomicie elastyczny! Spalanie średnio 8,5l/100km, osiągi są na prawdę zadowalające!
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana manualna przy tej mocy to czysta przyjemność z jazdy. Precyzyjny mechanizm zmiany biegów- ale uwaga- wymaga dobrych olejów- w anglii często trafiają się egzemplarze zajechane niewłaściwym olejem- ja jeżdżę na Castrolu SMX-S- GL-4-Drogi ale skuteczny.
5,0
Układ jezdny
nie jest seryjny- zawieszenie z japońskiego Ralliartu spisuje się REWELACYJNIE przy czym nie jest za twarde- po prostu wyscigowa ciężarówka-
Komfort
4,0
Widoczność
prawidłowa
5,0
Ergonomia
Po 1340 milach (anglia-polska) w dalszym ciągu byłem pełnosprawny!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W pełni automatyczna przy czym dobrze myśli- wzorowo rozdziela strumień i kontroluje wiatrak- w zasadzie cały szas używam opcjii auto
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
prawidłowy, japoński dasign
4,0
Wyciszenie
mogło by być ciszej szczególnie pow. 130km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie psuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na silniku, skrzyni, et. ani kropelki oleju, standartowe przeglądy i jazda....
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW
[l/100km]