Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VIII Sedan

roch_27, 19 lat temu
Silnik 2.5 24V 163KM 120kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 167 tys. km
Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko super, agresywny wygląd, bardzo wysoka kultura pracy silnika V6, komfortowe, bogate wyposażenie. Wszystko to powoduje, że niewiele większe spalenie jest rekompensowane w użytkownikowi w bardzo przyjemnej codziennej jeździe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy, cichy, brak wibracji jak w typowych 4-cylindrówkach, bardzo elastyczny, trochę więcej pali paliwa jednak przyjemność z jazdy niepowtarzalna.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zmienia się bez problemu, można by powiedzić że same się zmieniają, wystarczy lekko przesunąć i już mamy, bardzo precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny dosyć dobry, zawieszenie 4-ro wahaczowe, dobry komfort, jednak po odpowiednim dopasowaniu felg i opon. Przukład- opona 205/60/15 felga 15 kompromis między komfortem i dobrą przyczepnością.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, bardzo dobra, dodatkowo dla osób o mniejszym wzroście duży zakres regulacji siedzeń.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, poza drobnym szczegółem a mianowicie regulacją natężenia oświetlenia licznika. Reszta OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja, wydajna klimatyzacja, w wersji połaczonej z szyberdachem super!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno kierowca jak i pasażer na przednim siedzeniu dysponuje dużą ilością miejsca i przy tym regulacją foteli we wszystkich płaszczyznach. Z tyłu co prawda nie jeżdżę, ale fotelik z dzieckiem się mieści i jeszcze zostaje miejsce. Dodatkowym atutem na tylnej kanapie są 3 pasy bezpieczeństwa o mocowaniu 3 punktowym.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre, przy wyłaczonym radiu i wentylacji prawie nie słychać silnika. Dopiero po przekroczeniu 5 tys obr/min słychać co się kryje pod maską, jednak jest to bardzo przyjemny pomruk V6 24v.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno wymagać od takiego auta niewiadomo jak niskiego spalania, jednak na tempomacie poza miastem można osiągnąć spalanie w granicach 8,5 l/100km. W mieście w granicach 12 l/100km przy dynamicznej jeździe. Pomocne w osiągnięciu mniejszego spalania jest zastosowanie magnetyzerów powietrza i paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania jak najbardziej najlepsza, dopracowane detale itd. Cena na rynku wtórnym bardzo atrakcyjna, przy bogatym wyposażeniu zarówno seryjnym jak i dodatkowym. Jeżeli auto nie miało przeszłości wypadkowej może długo posłużyć właścicielowi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo made in japan, Galant jako jeden z nielicznych montowany jest właśnie w Japonii (wersje amerykańskie w Ameryce). Auto dopracowane, poza małym szczegółem- zegarek elektoniczny w kokpicie-, który po jakimś czasie zaczyna broić. Pomogło przelutowanie styków i jest OK.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nie miałem i życzył bym sobie jak najdłużej jeździć bezawaryjnie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Galant VIII Sedan