Silnik
: Jedonostka V6 dynamiczna, oszczędna oraz elastyczna. Czego chcieć wiecej ?!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wada modelu - korodujące tylnie nadkola - jak w 80% japońców z tego roku, U mnie to juz wyeliminowałem,
5,0
Całokształt
Ocenia lepiej niż Super ! To mój 3 Galant - pierwszy był z 92, potem 96 i teraz rekin. Jestem bardzo zadowolony. Kolejnym będzie albo Advance albo VR4 (po przekładce) Ale na pewno zostanę przy Mitsubishi Galant V6
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjna jednostka 2,5 litrowa w układzie V6. Bardzo kulturalnie pracuje - cicho i równo - A powyżej 3.000 obrotów budzi się w nim prawdziwa BESTIA! Elastyczność ? Na 5 biegu możemy jechać 30km/h bez problemu.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna zmiana biegów - Owszem - problemy są jeśli sprzęgło jest do wymiany - natomiast gdy sprzęgło działa jak należy - biegi wchodzą idealnie - wiem co mówię wymieniłem sprzęgło - różnica - niesamowita!
4,0
Układ jezdny
Tu niestety nie dam Maxa z jednego prostego względu - samochód nastawiony jest na komfort nie na sport. Zawieszenie jest miękkie - przy wchodzeniu w zakręty jest to troszkę odczuwalne szczególnie przy większych prędkościach - no i tył - bardzo miękki. Amortyzatory wydajne na 88% a i tak 3 osoby usiądą - samochód wygląda jakby siedziało w nim stado słoni. - zawsze można wzmocnić sprężyny - ja tego nie potrzebuje
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko byloby ok gdyby nie TYŁ !! :)Brak punktu odniesienia na klapie z tyłu - przez to nie wiemy gdzie ona się kończy - Dlatego tez miałem nieprzyjemność z drzewem - po czym zamontowałem czujniki cofania. Teraz nie ma problemu !
5,0
Ergonomia
Rozmieszczenie przycisków i schowków jest idealne jak na 1997 rok. Samochód posiada wszechstronne wnętrze. I to czego w 2 poprzednich modelach nie miałem w ogóle - tu są aż 4 miejsca na napoje ! :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie chce żeby było monotonnie - ale tu nie mogę dać innej oceny niż MAX ! Wyjeżdżając z garażu - jadę 300-500m i z nawiewów leci ciepłe powietrze - nawet u kolegi w BMW - które ma webasto - Samochód się tak szybko nie nagrzewa...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać nic ująć - wszystko co potrzebne pod ręką.
5,0
Wyciszenie
Silnika praktycznie wogóle nie słychać - tak jak napisałem wyżej - dopiero po 3.000 obrotów budzi się w nim WARIAT !
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży silnik ale spalanie - w normie - Nadrabia to osiągami ! :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny aczkolwiek niektóre Advance są troszeczkę za drogie - przynajmniej jak na moje oko :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo to tylko maszyna - odkąd Go mam wymienilem to co powiniem:
- rozrząd - bo potrzeba
- sprzęgło - bo ktoś wcześniej wymienił sam docisk co rozwaliło całe sprzęgło
- tarcze i klocki
Teraz czeka mnie wymiana piasty - normalne zużycie!
NIEPRZEWIDZIANYCH USTEREK BRAK !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podstawa to wymieniać wszystko na czas - jak napisałem wyżej:
NIEPRZEWIDZIANYCH USTEREK BRAK !
Szczerze polecam rekina !
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW
[l/100km]