Silnik
: moment obrotowy ( od 4000 rwie przed siebie jak opentany), elastyczny silnik ,zawieszenie (świetny kompromis pomiedzy sport,a standart)
5,0
Całokształt
Niepowtarzalna stylistyka ,od której wyszedł model Lancera X ,a dziś wszystkich modeli Mitschubischi.Wygoda,wnętrze samochodu i za wyjątkiem jednej wykrytej usterki poprzedniego właściciela ,niezawodność.
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiadam Mitsubishi Galant Avance jest to sportowa wersja po lifcie.|Pomimo małej mocy (163 km)jak na 2.5 l. silnik ,moje auto rozpędza się do 100 w 7,3 sek. Silnik bardzo elastyczny nie trzeba machać drążkiem zmiany biegów ( jechałem na 5 biegu 40 km/h i nie odczuwałem żeby silnik się męczył).Świetny momęt obrotowy ciągnie do przodu od samego dołu, po 4000 obr/min. dopiero pokazuje pazurki.
4,0
Skrzynia biegów
Ogółem dobrze.wbijając pierwszy bieg czuje delikatny opór , reszta bez zastrzeżeń nawet w zimie
5,0
Układ jezdny
Ja kupiłem gala ze względu na jego styl i charakter , tak wiec nie jeżdżę nim jak przysłowiowy dres. Pokonywanie zakrętów nie stwarza problemów samochód klei się asfaltu wyśmienicie ( opony 225/45/17 NEXEN), zawieszenie Eibach nie pozwala zbytnio nurkować przy szybkim pokonywaniu serpentyn , układ kierowniczy sprwuje się świetnie kierownica chodzi lekko i ma dobrze dopasowany układ skrętny.
Komfort
4,0
Widoczność
Sam przód rewelacja wszystko pod kontrola .Dzięki widocznej przedniej masce jesteś w stanie wyczóć samochód. Jeżeli chodzi o tył to dobrze byłaby widziana umiejętność cofania na lusterka i cofie się bez problemu .pozostaje tylko kwestia wyczucia odległości tyłu samochodu.
4,0
Ergonomia
Jak za tą cenę jest świetnie wyposażony.Osobiście mam zastrzeżenia do barku podświetlenia przycisków obsługi szyb oraz źle ,według mnie, dopasowanego miejsca dla lewego łokcia kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w zimie przy mrozach do -20 stop.zdało egzamin na 5.Zaczyna grzać niemal natychmiast jednocześnie odmrażając przednia szybę.Po 5 min. auto jest gotowe do jazdy.Po 5 km jazdy w aucie jest upał i trzeba nastawić temp. 32 na 19.Minusem może być dla zaparowywanie szyb gdy mamy całkowicie wyłączony wentylator.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód rewelacja , mam 182 wzrostu ,nogi praktycznie wyprostowane w kolanach i odpoczywają . Takie samo zdanie ma żona. Z tyłu jechałem zaledwie raz ,około 60 km ,przy moim wzroście nie miałem problemów.
4,0
Wyciszenie
U mnie po wyżej 110 km/h zaczyna dawać się we znaki szum opływającego samochód powietrza ,do 160 znośnie jak dla mnie, powyżej staje się męczący.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby palić nieco mniej ,ale czego się spodziewać po 2,5 l. silniku.Odwdzięcza się za to jazdą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Daję doskonale ze względu na to ,iż w tej cenie trudno znaleźć samochód z takim wyposażeniem dającym jednocześnie tyle frajdy z jazdy.Pod każdym względem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wyjątkiem przepalonych żarówek od wskaźników licznika oraz zimnego lutu powstałego na stykach od zegara.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po roku jazdy samochodem trudno powiedzieć.Zakupiłem auto z uszkodzonym wachaczem tylnego prawego kola , które dało o sobie znać dopiero na naszych drogach po przejździe przez granice.Poza tym wszystko ok .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW
[l/100km]