Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VIII Sedan

Ogonez, 12 lat temu
Silnik 2.4 GDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : KOMFORT JAZDY, szczególnie na trasach. Jeździłem wieloma samochodami, ale nie wiele mogło się pochwalić wygodniejszymi warunkami jazdy a nie były to samochody z tej półki cenowej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Należy jak najszybciej zabezpieczyć tylne nadkola, gdyż mimo ocynku wada konstrukcyjna jaką jest łączenie blach na rantach jest przychylna dla ocynku
Układ elektryczny : Naprawa zegarka to 15min roboty, ale konieczna w niemal każdym egzemplarzu
5,0
Całokształt
Bardzo dobre i ponadczasowe autko. Ekonomiczne jak na pojemność i masę, wygodne w środku. Mocno agresywny wygląd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo udana jednostka. Oszczędna przy jeździe ekonomicznej i agresywna gdy potrzeba mocy. Do tego niezawodna. Trzeba jednak pilnować terminów serwisowych gdyż części GDI nie należą do najtańszych, ale właściciel każdego takiego auta będzie o tym pamiętał. Przyspieszenie 9s-100km/h
4,0
Skrzynia biegów
Niczym szczególnym nie wyróżnia się od konkurencji. Przy moim przebiegu nie było problemów z synchronizatorami. Biegi wchodzą pewnie, ale nie nadaję się do sportowych przyłożeń
5,0
Układ jezdny
Miękki, trzyma się bardzo dobrze w zakrętach. wielowachacz z przodu i podwójny wachacz z tyłu zapewniają kierowcy ospały tryb jazdy na trasie.
Komfort
4,0
Widoczność
Maska w kształcie rekina i wysoki kufer nie pomaga niskim osobom, ale w mojej wersji fotel można mocno podnieść elektrycznie do góry, więc problem zniwelowany. Wersja z czujnikami parkowania dla początkujących kierowców jest zalecana.
4,0
Ergonomia
Przyciski, wloty, uchwyty itp wykonane bardzo porządnie. Mocno intuicyjne rozmieszczenie i ładna stylizacja (polecam wersję ze skórzaną tapicerką)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik spełnia swoje zadanie. Wydajny i dość mądry układ z dużą graniczną ilością czynnika. Ogrzewanie stoi na jeszcze wyższym poziomie, szybko się nagrzewa. Komputer bardzo intuicyjny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam dwa metry i z przodu nie ma problemu. 4-5 osób mojej postury może być spory problem z osobami na tylnej kanapie. W innym przypadku jazda w 5 osób w dłuższą trasę nie jest męcząca.
5,0
Wyciszenie
Zoskoczyło mnie bo silniki GDI nie należą do najcichszych jednostek przy otwartej masce. W środku wyciszenie wzorcowe. Silnik odzywa się właściwie dopiero powyżej 3000obr/min. W trasie przy prędkości 130km/h nie przeszkadza powiew powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.4 wskazuję, że spalanie może być spore jednak przy trybie ekonomicznym można uzyskać przyzwoity poziom w mieście i na trasie (10,2 / 7,5). Zasługa technologii GDI.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie jest klasy jaguara lub lexusa, ale i przed właścicielami tych marek nie ma czego się wstydzić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,5 roku za mną a oprócz paru elementów zawieszenia, wymiany filtrów i płynów, naprawy zegarka i zabezpieczenia tylnich nadkoli przed korozją nie ruszałem w zasadzie nic. Nigdy nie udało się nie przejść przeglądu ;)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2,5 roku za mną a oprócz paru elementów zawieszenia, wymiany filtrów i płynów, naprawy zegarka i zabezpieczenia tylnich nadkoli przed korozją nie ruszałem w zasadzie nic. Nigdy nie udało się nie przejść przeglądu ;)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 GDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Galant VIII Sedan