Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VIII Sedan

zibi, 14 lat temu
Silnik 2.4 GDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 103 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Połaczenie GDI z automatem to rewelacja, w mieście płynna jazda, bez konieczności ciągłego zmieniania biegów, w trasie w razie potrzeby dużo koni pod pedałem.
5,0
Całokształt
Za skromne pieniądze masz auto oryginalne, które zwraca uwagę innych i za dobre traktowanie odwzajemnia się bezawaryjnością
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik na tą pojemność ekonomiczny i w miarę cichy, nie jest to motor dla żądnych mocnych wrażeń, przy wciśniętym \"gazie do dechy\" potrafi nawet 14l/100 wchłonąć w mieście, za to przy jeździe w trybie ECO GDI, poniżej 12/100 w mieście, w trasie 7-8l/100km. Oczywiście opis dotyczy 2.4 GDI 144km , nie mam pojęcia skąd wzięła się w zestawieniu wersja 2.0 GDI, NIGDY TAKIEGO MODELU NIE BYŁO!!!
5,0
Skrzynia biegów
Automat z trybem sekwencji, skrzynia chodzi bardzo płynnie, przejechałem do tej pory prawie 40000km i żadnych problemów. W razie potrzeby można sobie samemu wajchować, jeśli ktoś tęskni za manualem, ale zapewniam, ze szybko zapomina się o tym.
4,0
Układ jezdny
Jeżdżę na felgach 17\" więc jest trochę twardo, czuć większe nierówności ale za to zawieszenie bardzo trwałe i autko prowadzi się bardzo precyzyjnie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
We wnętrzu czuje się jak w domu, bardzo wygodne fotele z przodu, zwłaszcza dla wysokich osób, powyżej 180cm, długie siedziska , wiec nogi nie wiszą w powietrzu, regulacja elektryczna foteli bardzo duży zakres, podgrzewanie działa szybko, wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko chodzi bez uwag, climatronic nawet w upalne dni daje sobie radę w korkach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury, nie ma co prawda dwóch stref ale to auto z lat 90-tych.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nigdy nie oddałem nikomu kierownicy :-))
4,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h słyszę oponki 215, mimo tego, że to dobre gumy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 12l/100km, trasa 7-8l/100km, nie polecam przeglądów w ASO, ceny z kosmosu a tak to w normie, najdroższe wymiany co 90000km, (olej w automacie ok 8l-400zł + wymiana, świece komplet 250-300zł), klocki 90-120, ceny filtrów jak w innych autach, przez 3 lata nie miałem żadnych awarii. Jak sie dba, to się ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że auto nie odbiega jakością od niemieckich w tej klasie a cena jest sporo niższa, tańsze ubezpieczenia no i człowiek może zostawić spokojnie auto w każdym miejscu bez obaw że zaraz ktoś mu je sprzątnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 3 lata 2 żarówki od stopu .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO!!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 GDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Galant VIII Sedan