Jestem bardzo zadowolony z kupna tego auta. Wybrałem model po liftingu i w Sport Edition, który pięknie wygląda. Agresywny kształt daje przód auta, świetnie pasuje sportowy zderzak i alu 17\".
Gorąco polecam!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje całkiem nieźle, cicho przy niskich obrotach i fajnie się wkręca w momencie przyspieszania. Jest dynamiczny chociaż po dłuższym czasie chce się więcej:) Nie ma problemu z wyprzedzaniem i daje dużą satysfakcję z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa ok. Biegi wchodzą bez problemów, wsteczny również.
5,0
Układ jezdny
W tym aucie czujesz się pewnie, nawet szybko pokonując zakręty masz kontrolę nad nim.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa ok tylko czasem trudno ustawić odpowiednią temp., raz za gorąco - trochę się zmniejszy i za zimno..
Po włączeniu klimy szyby odparowują momentalnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń wystarczająca. W 4 osoby można przyjemnie podróżować.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą pojemność samochodu spalanie w normie.
Zielone światełko GDI daje znać kiedy jedziemy najoszczędniej ale nie widać różnicy między taką jazdą a normalną.
Za to jak przydusimy wskazówka znika w oczach..
ale to normalne;)
Spalanie:
Miasto 10l/100km, trasa 8l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto poczekać i dobrze poszukać. Najbardziej polecam Sport Edition, który jest dużo ładniejszy od zwykłego modelu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na japońskie auto przystało nic poważnego się nie dzieje. Małym minusem są drogie części i czasami trzeba na nie czekać. Dużym kosztem jest wymiana rozrządu w kwocie 1000zł, wszystko przez napinacz hydrauliczny który kosztuje 600zł.
Świece kosztują 200zł, z reszta części podobnie jak w innych autach japońskich.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 GDI 150KM 110kW
[l/100km]