Wręcz idealny zero usterek, wycieków, nie bierze oleju. Elastyczny na 5tce można jechać i 60 i 210. Trzeba tylko wymieniać olej ;)
3,0
Skrzynia biegów
Mało trwała, łożyska wałka bardzo często w niej padają już po 200 000km. Trudno dostać skrzynię do przedlifta, jeśli już się jakaś znajdzie to koszt nawet to 1500zł, można remontować ale to droga zabawa. Dlatego przed zakupem radzę sprawdzić skrzynię a najlepiej brać polifta albo 2.5 wtedy problemy z dostępnością są mniejsze ;)
4,0
Układ jezdny
Wrażliwe na dziury zawieszenie, wielowahacz.....
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa, zimą już po ok 2-3km zaczyna grzać, latwo utrzymuje żądaną temperaturę. Latem klimatyzacja wydajna, w moim przypadku 3 lata obeszła się bez uzupełniania czynnika - tylko odgrzybianie.. ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy normalnej jeździe (bez kręcenia wysoko) w cyklu mieszanym 10-11l LPG, w długiej trasie za tirem 80km/h można zejść nawet poniżej 8 litrów LPG, przy jeździe dynamicznej 13L nie powinno dziwić. Nie mam odniesienia ile pali w samym mieście bo robie nim tylko trasy..
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW
[l/100km]