POLECAM KAŻDEMU KTO LUBI SPORE OSIĄGI,FULL WYPAS (KLIMA,ELEKTRYKA,SKÓRY,DESIGN) ,CENI SOBIE NIEZAWODNOŚĆI FUNKCJONALNOŚĆ.
Wrażenia
5,0
Silnik
WYSOKA KULTURA PRACY.ŚWIETNE OSIĄGI I W MIARĘ ROZSĄDNE SPALANIE.
PISZĘ TO Z CZYSTYM SUMIENIEM, PONIEWAŻ MAM "CIĘŻKĄ" NOGĘ I CIĄGLE NIE MOGĘ SIĘ OPANOWAĆ ,BO TAKĄ FRAJDĘ SPRAWIA MISIEK.
SPORY KOSZT ROZRZĄDU ALE OPŁACI SIE BEZAWARYJNOŚCIA NA NASTĘPNE 200 000 ;)
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT JEST PRZYJEMNOŚCIĄ PRZY TAKIEJ MOCY.NIE MA "DZIUR" MOCY.PRZEŁOŻENIA SPORTOWE SUPER.W PORÓWNANIU Z CHRYSLEREM LUB AUDI MIŁE ZASKOCZENIE.W MIEŚCIE MOZNA JEŻDZIĆ "CRUISIN`" JAK I KOMPLETNIE ZMIATAC KONKURENCJĘ POD ŚWIATŁAMI (RACE).NA TRASIE AUTOMAT JEST BEZKONKURENCYJNY!!!
A JEŻDZIŁEM GALANTEM W MANUALU I OKAZAŁO SIE ŻE AUTOMAT JEST POD WIELOMA WZGLĘDAMI LEPSZY...
4,0
Układ jezdny
POLSKIE DROGI NISZCZĄ ZAWIESZENIE W TYM AUCIE I TRZEBA PILNOWAĆ DRĄŻKÓW,AMORÓW .KUPIŁEM AUTO OBNIŻONE O 6 CM I TO JEST JUŻ SPORO JAK NA POLSKIE WARUNKI.WSPOMAGANIE JAK W KAŻDYM JAPOŃCU ŚWIETNE.REAGUJE NA PRĘDKOŚĆ JAZDY W SPOSÓB WŁAŚCIWY.KOMBI JEST ŚWIETNIE WYWAŻONE I WCHODZI W KAŻDY ZAKRĘT PERFEKCYJNIE Z DUŻYMI PRĘDKOŚCIAMI.NIE MA WIĘKSZYCH PODSTEROWNOŚCI.
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA DO PRZODU I BOKI.DO TYŁU JADĄC ,PATRZE W LUSTERKA BOCZNE WIĘC NIE ZA BARDZO OCENIĘ.BDB REGULACJA FOTELI I OSOBY NISKIE RÓWNIEŻ NIE POWINNY MIEĆ PROBLEMÓW.
5,0
Ergonomia
JEŻDZĘ TRASY I W MIEŚCIE.AUTO NIGDY MNIE NIE ZMĘCZYŁO.ERGONOMIA WSKAŻNIKÓW I PRZYCISKÓW W PORZĄDKU.SKÓRY BARDZO PRZYJEMNE.ELEKTRYKA UŁATWIA ŻYCIE.DZIĘKI ELKTR. REGULACJI FOTELA + LĘDŹWII +RUCHOMA KIEROWNICA ,KAŻDY BEZ WZGLĘDU NA WZROST ZNAJDZIE OPTYMALNĄ POZYCJĘ.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
NAWIEWY PRZODU ŚWIETNIE ,PODGRZEWANE SZYBY I LUSTERKA RÓWNIEŻ.ZIMĄ ABY NIE SKRAPLAŁA SIE PARA POLECAM ZASŁONIĘCIE SZYBERDACHU PRZESŁONĄ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 OSOBY + BAGAŻE ,PODRÓŻUJĄ WYGODNIE...
5,0
Wyciszenie
NAŚWIATŁACH CIĄGLE MAM WRAŻENIE ŻE SILNIK ZGASŁ BO GO NIE SŁYCHAĆ.........WYTŁUMIENIE WNĘTRZA DOBRE.POZWYŻEJ 140 KM ZACZYNA SIĘ LEKKI SZUM.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG-AUTOMAT
TRASA 10 LITRÓW (PRZY WŁĄCZONYM TEMPOMACIE NA 120 KM/H ) POWYŻEJ TEJ PRĘDKOŚCI 11,5 L.
PONIŻEJ 100 KM 9,5
MIASTO (KORKI ITD) 12-13 L.
ZALEŻY OCZYWIŚCIE OD PORY ROKU I JAKOŚCI GAZU.
SILNIK 2,5 V6 MUSI TYLE PALIĆ PALIWA I TO JEST BARDZO PRZYZWOITY POZIOM.NIE CHĘ TU PRZYTACZAĆ MOICH PERYPETII Z AUTAMI NIEMIECKIMI I FRANCUSKIM ,BO TO DOPIERO BYŁY NIESPODZIANKI...
3,0
Stosunek jakość/cena
JEŻELI LUBISZ SZYBKIE AUTA Z ODROBINĄ LUKSUSU I NIE CHCESZ WYGLĄDAĆ PRETENSJONALNIE JAK DILER,DRESIARZ,TAKSÓWKARZ (SORY) W BMW ,AUDI CZY MERCEDESIE...LUB NIEKONIECZNIE CHCESZ NOCOWAĆ W AUCIE Z WIADOMYCH POWODÓW Z TYSIĄCEM BLOKAD I ALARMÓW, TO SZCZERZE POLECAM MITSUBISHI GALANT .STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY JEST BARDZO ATRAKCYJNY.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NORMALNE USTERKI ZAWIESZENIA (POLSKIE DROGI + SPORE PRĘDKOŚCI)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MIAŁEM NISSANA ,HONDĘ I TERAZ CZAS NA MITSUBISHI.
NIEZAWODNOŚĆ=JAPOŃSKIE AUTO
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW
[l/100km]