Fajny design, ale auto raczej mało trwałe w porównaniu do konkurencji. Co z tego że sam silnik może dużo przejechać jak wszystko inne się zaczyna sypać...
Szczerze unikałbym kupowania używanych aut z przebiegami 150 tyś km +
Wrażenia
4,0
Silnik
fajne brzemienie, jak na tamte czasy nieźle. Odstaje w porównaniu do dzisiejszych konstrukcji mocą i spalaniem
2,0
Skrzynia biegów
wooolno reagujący automat. Skrzynia padła przy 120 tyś km przebiegu podczas jazdy na trasie. Naprawa w niemieckim ASO kosztowała fortunę.
4,0
Układ jezdny
Prowadzenie dobre +, jednak na polskich drogach dość szybko zużywają się drogie elementy zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
jest OK. w aucie o tych gabarytach nigdy nie widać wszystkiego dokładnie:)
4,0
Ergonomia
Może być, choć schowki boczne w drzwiach dosyć małe i nieporęczne. Jeśli chodzi o wygodę podróżowania - jest dobra. Francuz to to nie jest, ale szwabesko-pochodne konstrukcje się chowają
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie super, klimatyzacja w porządku, ale niestety już 2 razy zdażyło mi się jej rozszczelnienie przez zimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest OK
2,0
Wyciszenie
szału nie ma. Dobrze że to nie diesel i klang silnika jest przyjemny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa do przyjęcia, ceny przeglądów/napraw bardzo wysokie. Serwisowałem auto do 160 kkm przebiegu w ASO, teraz u mechanika który pracuje w ASO na oryginalnych częściach albo markowych zamiennikach.
3,0
Stosunek jakość/cena
kupując nowego go w tej cenie mogłem wybierać w różnych markach, zdecydowałem się na mitsubishi ze względu na świetny wygląd, ale jakość nie odpowiadała cenie zakupu.
Teraz te auta można kupić za śmieszne pieniądze, więc jeśli ktoś trafi na nieskatowany egzemplarz, to cena/jakość wypadnie mu lepiej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od nowości padł wyświetlacz z zegarka, przestał działać CD i zacina się szyba od strony pasażera.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do 100 tyś km przebiegu tylko lałem paliwo i jeździęłm na okresowe przeglądy. Przy 120 tyś przebiegu padła skrzynia automatyczna podczas jazdy na trasie (autostrada w niemczech - jazda bez szaleństw).
Od przekroczenia mniej więcej 160 tyś km zaczęły się różne rzeczy psuć - wentylator chłodnicy (dobrze że się zorientowałem), później padły łożyska kół, odezwały się popychacze, a ostatnio zaczęła się pocić uszczelka pod głowicą.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW
[l/100km]