Układ elektryczny
: czasami gaśnie zegarek pokazujący godzinę
Karoseria
: minimalna korozja na tylnych nadkolach
Układ hamulcowy
: przy badaniu technicznym okazało się, że tylny prawy hamulec ręczny gorzej hamuje
3,0
Całokształt
auto jest bezwypadkowe jest zadbane i było porządnie serwisowane, jak na razie jestem zadowolony, jakość wykonania tego auta jest na bardzo wysokim poziomie a użyte materiały we wnętrzu są estetyczne i trwałe, zawieszenie jak na 10 latka komfortowe a silnik jest dynamiczny i charakteryzuje się wysoką kulturą pracy
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje równo i cicho przejechałem nim 10000 km i ani grama oleju nie spalił, olej od nowego był półsyntetyczny, przy wymianie wcale nie był mocno czarny
4,0
Skrzynia biegów
auto w Niemczech miało zmieniane kpl sprzęgło, przy przebiegu 135 tys., aktualnie ma 150 tys., lekko zgrzyta 2-gi bieg, pozostałe biegi ok, skrzynia pracuje cicho
5,0
Układ jezdny
super, nic nie stuka, auto prowadzi się perfekcyjnie
Komfort
5,0
Widoczność
bez komentarza
5,0
Ergonomia
kapitalna funkcjonalność, panel z klimatronikiem prosty czytelny i łatwy w obsłudze, pozostałe przyciski w zasięgu dłoni
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super, zimą po przejechaniu 1 km w aucie jest ciepło i przytulnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przednie fotele - miejsca jest dużo, z tyłu troszkę mniej
4,0
Wyciszenie
jak na kombi dobre, powyżej 120 km/h słyszy się szumy z zewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny część w serwisie są wysokie w porównaniu z innymi autami japińskimi ale zamienniki nie są takie drogie
5,0
Stosunek jakość/cena
ceny galantów w porównaniu z autami nienieckimi są atrakcyjne i za nieduże pieniądze można kupić naprawdę porządne auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedyne co wymieniłem to waczacz dolny główny prawy ale to przez to, że przy dużej prędkości wjechałem w sporą dziurę w drodze i uszkodziłem końcówkę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW
[l/100km]