Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VII Sedan

Gała, 11 lat temu
Silnik 2.0 V6-24 150KM 110kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 280 tys. km
Mitsubishi Galant VII Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW 1992-1996 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : V6, pali trochę więcej niż R4 ale to najbardziej naturalna konstrukcja do napędzania dużego auta. Dynamiczna i elastyczna.
5,0
Całokształt
Jest bardzo dobrze. Miałem 200sx, calibre i prelude. to mój pierwszy sedan i powiem że spodziewałem się ę będzie zamulony i za duży do miasta. Nic bardziej błędnego. Auto niepowtarzalne, wygodne i charakteryzujące się świetną pracą silnika. Polecam młodym jak i starszym, bo przy 150 KM można poszaleć ale i jeździć dostojnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
wcześniej jeżdziłem silnikami z 4 garami. V6 to jednak wielka różnica. do 4 000 rpm jest średnio dynamicznie ale powyżej tej wartości na twarzy wyskakuje rumieniec a z portfela pieniądze same uciekają na pierwszą stację domagając się spożytkowania na benzynę i dynamiczną jazdę. Silnik pięknie brzmi i wykazuje się wielką elastycznością na niskich obrotach, nie mówiąc juz o tym gdzie w e54a zaczyna się czerwone pole zmuszające nas do zmiany biegu. Kręci się bardzo wysoko powyżej 7000 rpm.
3,0
Skrzynia biegów
średnio na jeża. Ci co jeździli to wiedzą że wsteczny i 1 potrafią wkurzyć kierowcę i zdarza im się zabłądzić i nie wbić się. 2 i 3 bardzo dynamiczne. 100 km/h na 5 biegu to 2800rpm więc 5 mogłaby być trochę dłuższa bo dynamiczna jazda w trasie to wydatki wyższe na benzynę a nie tego oczekujemy od komfortowego sedana w trasie.
5,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi ale największą bolączką każdego galanta jest zawieszenie wielowachaczowe ( chwyt marketingowy, wg mnie zbędny bajer). Zawsze coś stuka lub puka, mniej lub bardziej ale zawsze. Próby naprawy i doprowadzenia do ideału to walka z wiatrakami. Takie powiedzenie wśród maniaków galanta: jeśli w Twoim Galancie nic nie stuka i nie puka to znaczy że czas najwyższy abyś ruszył z parkingu :d
Komfort
5,0
Widoczność
jest dobrze, zresztą to sedan a nie coupe więc jak ma być :D
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. ciekawe, praktyczne schowki. Podobają mi się halogeny z przodu, spełniają w pełni swoją funkcję doświetlenia w ciężkich warunkach. Praktyczny klimatronic z czytelnym wyświetlaczem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa. Klima mogłaby lepiej chłodzić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu nie jeździłem ale pasażerowie nie narzekali. Dla kierowcy i pierwszego pasażera jest naprawdę dobrze. W wakacje sprawdzimy czy da się w nim wyspać i coś więcej :D
4,0
Wyciszenie
powyżej 130 km/h słychać w kabinie ale to przecież V6, lepiej brzmi tylko V8 :D
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co mierzyłem tylko zurzycie gazu (instalacja Zenit sekwencja, wtryski Valtek) Miałem 1z6 wtrysk walnięty i spalanie w mieście przy częstym deptaniu ze świateł to 18l gazu !!!
5,0
Stosunek jakość/cena
jak szukałem swojego to za tą cenę mogłem kupić zajechaną e36 1.8 lub civica VI bez żadnej elektryki. Jak mówię za ile kupiłem to cudo to wiara oczy wywala
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko mam żeby się wypowiadać ale póki co nie wyskakują żadne problemy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie, wahacze się szybko zużywają.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 V6-24 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
3,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Galant VII Sedan