Zawieszenie
: Liczyłem na dobre właściwości zawieszenia,przy tej liczbie wachaczy, ale po zmianach osiągnęło poziom bajeczny!
5,0
Całokształt
Fantastyczny samochód wyprzedzający swoje czasy. Zamieniłbym go tylko na Galant-a VI generacji ale trzeba by przełożyć napęd 4x4 bo nie spotkałem jeszcze takowego "rekina" 1997r-...
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mocny i bardzo trwały silnik!
5,0
Skrzynia biegów
Taka jak we wszystkich Galant-ach;)
5,0
Układ jezdny
Założyłem 4 twardsze amortyzatory KONI, a pomiędzy tylne zwoje sprężyn wsadziłem po 1 gumie dystansującej na stronę. Oryginalne 195/65,14´ zmieniłem na 205/55,15´-na alu. Nie mam najmniejszego choćby luzu w zawieszeniu i wszystko jest ustawione tip-top. Wrażenia są niesamowite! Samochód prowadzi sie przy dużych prędkościach doskonale! Dalece lepiej niż Audi A4, BMW 3 czy Toyota Celica z tamtych lat!!! napęd 4x4 spisuje się idealnie:)
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się nisko, ale dla mnie to zaleta(środek ciężkości)
5,0
Ergonomia
Nie poznałem wygodniejszego auta nawet wsród klasę wyższych!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dosyć dla 4 osób. % osób w papierach to absurd!
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko pomruk V6
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oryginalne części drogie jak cholera. Przy ciśnięciu na maksimum robi się wir w baku;) Nie liczyłem tego by się nie denerwować, podaje przybliżoną wartość
5,0
Stosunek jakość/cena
Są bardzo tanie, rzadkie i niezniszczalne!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 żarówki się przepaliły;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko materiały eksploatacyjne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GLSI 4x4 137KM 101kW
[l/100km]