Silnik
: Kultura pracy,jak na diesla to chodzi tak jakby był benzynową V6 :)
4,0
Całokształt
Całkiem fajne i komfortowe auto rodzinne ze sportową sylwetką i ekonomicznym silnikiem, za cenę 6000 - 8000 zł można kupić naprawdę fajny model. Galanta można kupić już od 4500 i z niewielkim wkładem jeździć śmiało. Zapytam - co kupimy z takim wyposażeniem silnikiem diesla itd. za 4500 zł - zezłomowanego przez 12 właścicieli Golfa III ? :D Śmiech. Stereotyp o japoncach że drogie to już przeszłość. Polecam roczniki 1993-1994.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichszy niż niemieckie TDI, za to elastyczny dopiero po przekroczeniu 3tyś obrotów, silnik fajnie się kręci na wysokich obrotach jak przystało na Japońskie auta. Na wysokich obrotach miły dźwięk dla ucha,prawie jak benzynowy silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcja w każdym detalu, nic nie haczy jak w Hondach, nie wybija biegów. Dobrze zestopniowane przełożenia, krutki skok lewarka, który jest umieszczony wbardzo wygodnym miejscu.
4,0
Układ jezdny
Wielowahaczowe zawieszenie tutaj nie kosztuje tyle co w audi a4 i moim zdaniem jest lepsze,bardziej komfortowe - nie jest tak sztywne jak w audi i dlatego lepiej tłumi dziury i nierównośći.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widzę :) Fajne lusterka, słupki nie zasłaniają, tylnia szyba jest dość ukośna, ale mam mały spojler na klapie, który mi mówi, że zaraz stuknę auto z tyłu :) Wszystko OK!
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką! Tylko włącznik wycieraczki tylniej mnie drażni bo w nietypowym miejscu jest zamontowany, ale kwestia przyzywcczajenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie średnie, trochę trzeba poczekać. Nie mam klimatyzacji, ale dobrze wymyślony jest osobny obieg powietrza doprowadzonego z zewnątrz i obieg zamknięty w kabinie. Fajna sprawa latem a jak do tego uchylimy szyberdach to klima już nie jest potrzebna - a i zdrowiej :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUŻY PLUS - Audi 80 B4 przy Galanacie pod tym względem odpada. Ogromy bagażnik jak na swoją klasę, z tyłu i z przodu nikt nie narzeka. Śmiało w 5osób można jechać.
4,0
Wyciszenie
Auto ma już trochę lat więc przenosi drgania, ale porównując do starych audic, volkswagenów a nie wspominam już o fordach to jest całkiem dobrze. Do 120 km/h rozmawia się swobodnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście mało jeźdzę, raczej tylko kiedy muszę coś załatwić, krutkie odcinki robię sporadycznie. Na trasie komforcik, średnio spala 6 - 6,5 oleju napędowego. Co do napraw to nic szczególnego się nie psuje - raczej się zużywa, sworznie wahaczy, łączniki stabilizatora, poduszka pod silnikiem, żarówka...Cześci nie drogie, ale czasem trudnodostępne, lepiej znaleźć zaufany sklep w którym się znają na Mitsubishi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za nieduże pieniądze można kupić dobre auto, które posłuży a ludzie się za nim na ulicy oglądają.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto w które warto doglądać, wczesniejsze usunięcie luzu w zawieszeniu znacznie ułatwi nam życie, potem zamiast jednej częsci wymienia się trzy. A przecież wystarczy zadbać i sprawdzić. JAK DBASZ TAK MASZ.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyne co poważne to mi sięzepsuł automat w rozruszniku, koszt nowego 80 zł. Ponad rok czasu i tylo tyle.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GLSTD 90KM 66kW
[l/100km]