Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VI Sedan

driver80, 18 lat temu
Silnik 1.8 Turbo-D 75KM 55kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 425 tys. km
Mitsubishi Galant VI Sedan 1.8 Turbo-D 75KM 55kW 1988-1992 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Duże, tanie w eksploatacji auto, niezawodne i bezpieczne. Idealne na zimę. Polecam z całego serca.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak każdy japoński diesel kulturą pracy przebija każdego niemieckiego diesla ( w szczególności forda) pracuje cicho równo i nieżle ciągnie od samego dołu. Jak na swoje wydawałoby się marne 75KM bardzo elastyczny( turbo:)) i daje sobie radę z więszością golfów astr i tym podobnych...
4,0
Skrzynia biegów
Dobra na miasto i krótkie odcinki, w trasie brakuje szóstego biegu. Ma bardzo krótkie przełożenia, ale za to dobrze ciągnie. Jak na prawie pól miliona kilometrów przebiegu spisuje się nieżle aczkolwiek trochę haczy i czasami ciężko wrzucić wsteczny, ale w japońcach z takim przebiegiem to normalne.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie sztywne, troche nawet za twarde do tak dużego auta, ale mnie nie przeszkadza, dobrze trzyma się drogi w każdych warunkach, a najlepiej na śliskim. 100km/h po śniegu? żaden problem, cięzko wytrącić go z równowagi. Oczywiście nie polecam takiej jazdy! Bardzo przewidywalny w poślizgach, łatwo go wyprowadzić. Po zaspach idzie jak czołg (warunek: dobre zimówki) dzięki temu że ma cieżki silnik.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc bardzo dobra we wszystkich kierunkach. Trzeba tylko pamiętać o jednym! Przód jest jakieś 30cm dłuższy niż się wydaje. Parę razy juz pogiąłem tablice rejestracyjną:)
5,0
Ergonomia
Extra klasa, przełaczniki na miejscu (za wyjątkiem regulacji wysokości świateł, gdześ między nogami prawie przy pedałach, w nocy cięzko znależć) regulacja kierownicy, ustawiana wysokośc siedziska, regulowane podparcie lędźwi, podłokietnik, wspomaganie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko odparować tylne boczne szyby, ale jak widzę to norma prawie we wszystkich autach. Ogrzewanie daje radę, przy -5st. można jechać w t-shircie (wiem co mówie bo już nie raz tak jechałem:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto, dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
I tu mogłoby być lepiej, ale co tu chcieć od 15 letniego auta i do tego w dieslu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, polecam to auto w góry 5,3/100 z trzema osobami na pokładzie i bagażem (turbo, turbo i jeszcze raz turbo:) Co do napraw to nie ma ich prawie wcale poza typowymi pierdołami typu jakaś guma w zawieszeniu. Ach te polskie drogi (za co my w ogóle płacimy podatki?)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej dyscyplinie, kładzie niemiecką konkurencje na łopatki, pod względem jakości (japońska technologia) i ceny. Za cene( a nawet taniej) jakiejś pognitej i zajeżdżonej astry, vectry czy passata masz duże, ocynkowane, oszczędniejsze i bezawaryjne auto. Polecam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie przypominam sobie żadnych incydentów z drobiazgami
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem tym autkiem trochę świata i jak do tej pory wymieniłem sprzęgło (kompletne japońskie sprzęgło- 670zł) i oryginalne(420000km!) końcówki wtrysków-105zł/szt. i na tym koniec. Myślę że uda się jeszcze ze 200 tysięcy przekręcić bez żadnych poważnych problemów:)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Turbo-D 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Galant VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Galant VI Sedan