Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VI Sedan

galant_fan, 15 lat temu
Silnik 1.8 Turbo-D 75KM 55kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 316 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Galant VI Sedan 1.8 Turbo-D 75KM 55kW 1988-1992 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : przestrzen w srodku. jest jej naprawde mnostwo, auto wygodne, jak zadne inne, ktorym do tej pory jezdzilem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : straszliwa rdza, sypiace sie progi - dramat - ale to raczej wina powypadkowej historii auta i jego nieprofesjonalnej naprawy przez poprzedniego wlasciciela
Silnik : jest tak potwornie glosny przy wiekszych predkosciach, ze uwazam to za usterke
Układ elektryczny : dramat i tragedia - wieczne problemy
5,0
Całokształt
opisalem ponizej kupe jego wad i usterek, a mimo to uwielbiam to auto. mimo wieku nadal pieknie wyglada i jestem w stanie go naprawiac, az sie calkiem rozleci. nie byl zadbany, jak go kupowalem, ale z czasem doprowadzam go do porzadku jako takiego. auto, ktore jest super wygodne. no i nie jezdze tym, czym wszyscy! stary rupiec, ale z dusza - nie ma co!
Wrażenia
3,0
Silnik
ultury pracy nie ma wcale. przy 80 km/h nie da sie juz rozmawiac, tak bardzo glosno jest. natomiast, jesli chodzi o elastycznosc, jest bardzo zadowalajaca. non stop jakies wycieki oleju. ale jest i tak niezly :)
5,0
Skrzynia biegów
no po prostu super. auto ma na karku 17 lat, a biegi chodza lepiej niz w niejednym nowym aucie. skok super, lekko, ladnie z kliknieciami. czasem cos zgrzytnie lekko, ale juz taki urok tego wieku auta.
4,0
Układ jezdny
hmm, ciezko mi powiedziec, ale chyba jest dobrze. nie narzekam.
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok - wiadomo, do tylu slabiej, ale wszystko gra.
4,0
Ergonomia
wszystko super pieknie i intuicyjnie, tylko czemu przycisk od swiatel awaryjnych jest nie podswietlony i w tak nietrafionym miejscu?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma co narzekac - po prostu jest i jako tako spelnia swoja funkcje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no to chyba najwieksza zaleta tego auta! kierowca i pasazer moga byc mocno odsunieci do tylu, a na kolana tylnych pasazerow jest nadal mnooostwo miejsca, cos jak w mercedesie klasy E. kanapa tylna super wygodna dla dwoch osob. i do tego tak wielki bagaznik, blisko 500 l.
2,0
Wyciszenie
wyciszenia brak. da sie w miare spokojnie jechac do 80 km/h, pozniej ostro zaczyna byc slychac silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie 5,5 litra lub mniej, w miescie nie mierzylem. jesli chodzi o naprawy, to dosc trudno dostepne czesci sa i niektore dosc drogie. ale coz, tych aut wiele nie ma, to i czesci tez.
4,0
Stosunek jakość/cena
takie auto w roku 2009 mozna zakupic za ok. 1500 - 3000 zl. cena niezla, biorac pod uwage to, ile frajdy z niego jest,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samo sie nic nie psuje - bardziej te usterki sa wynikiem napraw przeprowadzonych przez pseudoprofesjonalistow.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tutaj lekka porazka. auto psuje sie nagminnie. wycieki oleju, ropy, uszczelka pod glowica, elektryka na potege (ale to to tez uwazam, ze wynik nieprofesjonalnych napraw).

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Turbo-D 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Galant VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Galant VI Sedan