Mialem kiedyś Opla Omegę i bylem z niego dużo bardziej zadowolony. Kupując japończyka spodziewalem się czegoś więcej, ale wiele zależy od wieku stanu technicznego
Wrażenia
5,0
Silnik
Zdecydowanie największa zaleta tego auta, doskonałe osiągi, chociaż parę ze 130 koni już dawno uciekło. Silnik to powód dla jakiego nie chcę iść do salonu i kupić coś co ledwie jeździ.
3,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia (japończyk, to wszystko wyjaśnia), ale ma już swoje lata więc jest dosyć głośna i potrafi zazgrzytać
3,0
Układ jezdny
Komfort owszem, ale prowadzenie to już nie ta epoka...
Komfort
3,0
Widoczność
duży, kańciasty z bardzo dlugimi zwisami i jeszcze większym promieniem zawracania, już latwiej autobusem parkować :-)
3,0
Ergonomia
przeciętnie oprócz wlącznika ogrzewania tylnej szyby lampy przeciwmgielnej które zaslania kierownica, no przelącznik gazu który nie wiedzieć czemu instalatorzy zawsze ukrywają gdzieś pod deską, ze wstydu czy co???
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
może być, chociaż po wymianie chlodnicy zimą wnętrze trudniej się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komfort, komfort i jeszcze raz komfort.
5,0
Wyciszenie
jeszcze raz komfort.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15 litrów gazu średnio to stanowczo za dużo, ale to chyba wina inst. lpg, bo na benzynie pali ok.10l/100.
5,0
Stosunek jakość/cena
Duzo komfortu za grosze...
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ma już swoje lata więc często coś zostaje w ręce.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
podliczając średnio miesięcznie koszty napraw można by kupić za to nowy samochód tylko oczywiście nie tej klasy