Karoseria
: Mimo wieku - 20 lat bez rdzy, podłoga od środka i od zewnąrz jak nowa - wygląda na bezwypadkowy - może dlatego.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: niestety na polskich drogach dość szybko wyklepują się gumy stabilizatora przedniego. Tanie zamienniki są bardzo słabej jakości.
5,0
Całokształt
Doskonałe auto za małe pieniądze, niedoceniane w kraju miłośników golfa i astry. Części zamienne drogie w porównaniu do tych do aut niemieckich. Duże w środku i przyjemne w prowadzeniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze wyregulowany (zawory zapłon) w kabinie przy zamkniętych drzwiach prawie nie słyszalny. niestety 86 koni (taką mam wersję) to trochę za mało jak na takiego cielaka. zwłaszcza na LPG.
5,0
Skrzynia biegów
perfekcyjna zmiana biegów. gałka odpowiedniej długości i w odpowiednim miejscu. Sterowanie skrzynią na linki - więc nie ma się co wyrobić jak u niemieckiej konkurencji.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
PERFEKCJA - wszystko jest duże solidne - licznik i obrotomierz potęzne - jeszcze nie widziałem w innym aucie zegarów o takiej średnicy - śleby by dowidział.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tej klasy auto - spalanie gazu 10-11litrów / 100km to bardzo dobry wynik - przy dzisiejszych cenach gazu jest to 17zł/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]