Silnik OK. Na pierwszy rzut oka niby trochę mało mocy do tej masy ale ma ładną charakterystykę (przynajmniej dla mnie) więc nie ma problemu z agresywną jazdą.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna - super sprawa. Trochę szarpie tylko po wciśnięciu gazu do oporu przy nie dogrzanym silniku. Przy normalnej jeździe nie szarpie, biegi zmienia płynnie i jest łatwo przewidywalna podczas wyprzedzania.
3,0
Układ jezdny
Trakcja super, dobrze wyważony, nie ma jakichś dużych podsterowności jak to ma miejsce w np. w oplach. Można momentami nawet poczuć bardzo delikatną nadsterowność.
Komfort
3,0
Widoczność
Poza lusterkiem wstecznym, z którym jakoś nie do końca mogę się dogadać to jest OK.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę za wysoko jest fotel kierowcy. Nawet w najniższym położeniu jest jeszcze trochę za wysoko.
3,0
Wyciszenie
Dość dobre jak na taki nieaerodynamiczny pojazd.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2-litrowy automat średnio 11-12 litrów LPG głównie po mieście i 10 załadowany w trasie to chyba dobrze jak na już dość starą konstrukcję.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za pieniądze typu Opel Vectra A i VW Passat mam bezawaryjną konstrukcję, pełne wyposażenie z automatyczną skrzynią na czele do tego naprawdę dobrej jakości wykończenia w środku i spokój w nocy, ponieważ tych modeli się po prostu nie kradnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem tylko spaloną żaróweczkę podświetlającą konsolę. Bezawaryjny.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjny. Nic nie cieknie, nic nie smrodzi. Tylko eksploatacyjne rzeczy trzeba w miarę na bieżąco i nie będzie z nim problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 109KM 80kW
[l/100km]