Silnik o wysokiej kulturze pracy, rozsądnych osiągach i oszczędny na dalekich trasach.
5,0
Skrzynia biegów
Wyśmienity, perfekcyjnie zestrojony automat.
5,0
Układ jezdny
Jeździłem wieloma autami także nowymi i autko to nie zostaje w tyle.
Komfort
4,0
Widoczność
Duży przestronny samochód, projektowany od linijki więc z widocznością problemów nie ma.
4,0
Ergonomia
Z samochodem nie ma problemów w mieście i na trasie. Jak ktoś go wyczuje to parkowanie to czysta przyjemność.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nigdy nie miałem problemów w zimę z zamarznientymi szybami - 5 min. włączone ogrzewanie i w drogę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód z epoki gdzie lubiano kierowców i pasażerów i nie musieli gnieść się w przestrzeni 0,5 na 0,3 m - ogormna przestronna limuzyna.
5,0
Wyciszenie
W środku przy 150 km/h ledwo słyszalne szumy powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktoś ma Mitsu na gaz to nie bedzie narzekał, po mieście do 15l/ 100 km, trasa przy jeździe do 110 na automacie - 8,5 litra. Naprawy nie są drogie pod warunkiem, że ma się dostęp do serwisów w Niemczech lub gdzieś dalej na zachód. W Polsce wszystko jest o 200% droższe. Tak ogólnie japończyki tylko u nas drogo wychodzą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ok. 4 tyś to można sobie pomarzyć o czymś dobrym, a tu takie cudo w tej cenie ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stara JAPOŃSKA SZKOŁA
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nigdy nie miałem z nim problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GLS 102KM 75kW
[l/100km]