Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi FTO

mieso, 15 lat temu
Silnik 2.0 i V6 24V GPX 200KM 147kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi FTO 2.0 i V6 24V GPX 200KM 147kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niezawodny, doskonały w każdych warunkach a przedewszystkim bez usterek!
5,0
Całokształt
UWAGA!!! Jeżeli szukasz sportowego auta FTO jest najlepszą opcją. Nie jest to auto typu Ford Puma, Opel Calibra, Opel Tigra cz Toyota Celica to naprawdę diabeł i jestem pewny że to auto Cie nie zawiedzie pod każdym względem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękne brzmienie 2.0 V6 MIVEC robi swoje, rewelacyjnie zbiera zimny czy gorący nie ma znaczenia. Nigdy nie miałem problemów dobry olej i tyle, nie cieknie nie piszczy nie trze nie ważne o której godzinie dnia lub nocy zawsze na tych samych obrotach, zawsze od pierwszego odpału, chłodnica mi nie wytrzymała ale to moja wina ;)
4,0
Skrzynia biegów
Tiptronic daje niesamowitą frajdę, skrzynia ma tylko 4 biegi ale mimo tego robi wrażenie! Automat raczej się słucha ale nie jest perfekcyjny, czasami śfiruje na niskich obrotach problem 4 biegów miejska jazda dla auta to katorga, auto nie lubi niskich obrotów!
4,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi, perfekt na zakrętach i rondach (miałem dobre gumy, dużo dały), bardzo dobry promień skrętu, zwinny na parkingu ;)
Komfort
3,0
Widoczność
Nie za wiele widać jak się jeździ na leżąco :), jak kupisz to auto to nie oczekuj panoramy..... zapomnij o przodzie i tyle auta parkujesz na wyczucie ja miałem wszystkie szyby przyciemniane plus czarny pas u góry przedniej. Jak podjechałem na skrzyżowanie to nie widziałem świateł plus z tyłu auta miałem skrzydła jak w jambo trochę zasłaniały.
3,0
Ergonomia
Auto ciemne w środku plastiki dosyć twarde, mało atrakcyjne, wykończenie raczej banalne i bardzo tanie. Tapicerka tragiczna jakby z jakiegoś damskiego auta, pochwale zegarki duże czytelne sprawiają że wraz z nimi podnosi się twoja adrenalina, auto raczej nie skomplikowane w obsłudze. Ja miałem dwa dodatkowe zegarki na słupku plus trochę chromu, wyglądał rewelacyjnie! Aha.... przednie fotele to rewelka byłem 24h w trasie i bagażnik nawet duży jak na ten segment.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre klimatyzacja też nie cuchnie a jak coś Ci nie pasuje to są dwa duże okna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W przodzie nic dodać nic ując oficjalnie to czteroosobowy samochód ale w praktyce to max trzy osobowy samochód dla wysokich osób polecam autobus.
1,0
Wyciszenie
Nie ma żadnego wyciszenia w trasie słyszałem tylko silnik i wydech przy wysokich obrotach i otwartym oknie wyłączałem radio a pasażer żeby coś powiedzieć musiał krzyczeć. Silnik to naprawdę muzyka ale max do 300 km później to tylko chałas + wydech + huk powietrza z otwartych okien = ciężka podróż.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle na trasie ok 7 literków. Jeżeli poruszasz się po mieście miej pewność gdzie jest stacja benzynowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Otrzymasz znacznie więcej niż wydasz!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na rok jazdy to chłodnica i wężyk od wspomagania z czego chłodnica to moja wina a wężyk sam z siebie, z tym o tyle było gorzej że nie miałem w ogóle wspomagania, cały olej wyciekł z deka trzeszczało ale nic poważnego się nie stało a naprawa + olej kosztowały na prawdę grosze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i V6 24V GPX 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi FTO