Zawieszenie
: Trwałość, ale nastawione niestety na wygodę, a nie sport (w Polsce to może nawet lepiej).
4,0
Całokształt
Tani samochód, w którym czuje się przyjemnie. Specyficzny widok zza kierownicy, niezawodność, wysoka trwałość podzespołów, wygodne fotele, dobre nagłośnienie, atrakcyjny wygląd to niektóre plusy. Minusy: osiągi mizerne, to auto do codziennej jazdy, a nie do wyścigów, wyposażenie raczej bez fajerwerków, jakość materiałów typowo amerykańska, mimo to po 200tys km nic w środku nie skrzypi i nie trzeszczy. Po 5 latach codziennej eksploatacji nie widać żadnych śladów korozji. Dostatecznie wysoko zawieszony, żeby radzić sobie zimą ze śniegiem, w dodatku to przednionapędowiec. Dobre hamulce. W sumie to zaskakująco fajne autko.
Wrażenia
3,0
Silnik
Słabe osiągi 2.4l, ładne brzmienie pomimo 4 cylindrów, wystarczająco elastyczny i trwały.
3,0
Skrzynia biegów
Mało nowoczesna, ale daje radę
3,0
Układ jezdny
Napęd na przód, więc podsterowność. Wysoka wytrzymałość zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Prymitywne wyposażenie, więc intuicyjna obsługa. Składane tylne fotele i robi się wielki bagażnik (który i tak już nie jest najmniejszy).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - doskonale wzdłuż i wszerz, tył - desperacja.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być troszkę lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa znośne, ceny części eksploatacyjnych niskie i dostępne bezproblemowo. Podzespoły bardzo trwałe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Więcej niż dobrze, mniej niż doskonale. Do codziennej jazdy, jako drugi w rodzinie nadaje się znakomicie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma o czym mówić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 162KM 119kW
[l/100km]