Przeniesienie napędu
: precyzyjna przyjemna skrzynia biegów/elastyczność pojazdu wysoki moment obrotowy 210Nm porównywalny do dizli 1.9TDI
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: nieco słabe tarcze hamulcowe oś przednia/za mała średnica
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
dobra elastyczność , stosunkowa dobra moc i dynamika, Nm
5,0
Skrzynia biegów
manualna skrzynia biegów, krótka wygodna a nawet przyjemna w zmianie
3,0
Układ jezdny
nie przekracza, przeciętności aut klasy średniej
Komfort
2,0
Widoczność
słaba widoczność tył oraz przód pojazdu, uroki sportowej sylwetki
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimę auto nie nagrzewa się najszybciej, klimatyzacja w zupełności chłodzi nawet w tem 30-35C
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodne siedzenia, wygodne auto na dłuższe trasy, pozycja leząca ;)
4,0
Wyciszenie
dobre wyciszenie, najwięcej odgłosów dochodzi z nadkola(kamienie, piasek, woda), silnik jak i komora silnika wyciszona dobrze, po przekroczeniu 130km/h wyraźny szum w słupkach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczne auto jak na silnik przekraczający 2L (2,4L) nie zjada aż tak dużo paliwa
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana wyłącznie części eksploatacyjne, klocki tarcze, filtry, olej...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]