Auto bardzo dobrze prezentujące się, ponad epokowa stylizacja. Rewelacyjnie prowadzi się przy prędkościach extremalnych (troche szumi). Sprwanie działajaca turbina daje wrażenie przeciążeń chwilowych porównywanych do aut z silnikami 4.0 l. Auto można poddać Chiptunningowi zwiększając moc o około 60 KM - tj do ok. 275 KM
Wrażenia
5,0
Silnik
157kW (214KM) już przy 3500i/min, prawie 310 Nm, 6,5 sek do 100 km/h, prędkość max ~225 km/h
4,0
Skrzynia biegów
zapas mocy jest tak duży i wydajność turbiny że nie trzeba zmieniać biegów. Można jeździć na 5 biegu i wyprzedzać pod górkę inne auta.
5,0
Układ jezdny
Napęd na 4 koła, niskie półtwrde zawieszenie, wielowahaczowe zawieszenie nie powstydziłoby się aut BMW
Komfort
4,0
Widoczność
troche słaba widoczność do tyłu, dodatkowo ograniczona małymi lusterkami
3,0
Ergonomia
Trudno to auto porównywać z wnętrzem BMW 5, ale posiada wszystko pod ręką i schowki wszystkie są zamykane np na napoje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna ale o b.dobrej wydajności może z racji małej przestrzeni wnętrza. Ogrzewanie wprost po paru sek nagrzewa w zimowe dni samochód. Brak klimatronica w opcji - to źle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie pasażera manual. Miejsca odpowiednio. 2 dodatkowe miejsca chyba służą jako miejsce na dodatkowy podręczny bagaż bo chyba nie dla ludzi (ciasno!!!)
3,0
Wyciszenie
Trudno mi powiedzieć jak jest w innych sportowych autach. Szumi powyżej 190 km/h - może od szyberdachu - tak stwierdził serwis
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do 100 km/h bez przyciskania gazu 8,5 - 10,5 powyżej 180 km/h zatrzyna żreć benzyne dochodzi do 20,0l/100 km, ale tak ma być - to jest ostre sportow auto do szybkiej jazdy
4,0
Stosunek jakość/cena
Aut używanych w dobrym stanie się nie kupi. Naprawa jest bardzo kosztowna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie zauważyłem z drobnych rzeczy poza lampką sygnalizacji halogenów przestała świecić
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
łożysko tylnego lewego koła + piasta, prawy przedni wahacz